Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11974 ۱۳۹۹/۱۱/۱۳   ۱۷:۳۶:۲۳

نوبخت در ارومیه:
۵۰ هزار واحد مسكوني تحويل محرومان شده است

 

محمدباقر نوبخت رييس سازمان برنامه و بودجه كشور با اشاره به احداث ۱۱۰ هزار واحد مسكوني براي محرومان، گفت: ۵۰ هزار از اين تعداد تحويل داده شده و مابقي اين واحدها تا پايان دولت دوازدهم مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

به گزارش نای قلم، محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در آيين افتتاح بهره‌برداري از ۲ هزار واحد بازسازي شده در قطور خوي، اظهار داشت: يك‌هزار واحد روستايي ديگر كه در اثر زلزله سال گذشته تخريب شده بودند، تحويل صاحبان آنان شده است.

وي با بيان اينكه پيروزي انقلاب اسلامي را مديون محرومان و مستضعفان هستيم، افزود: سه هزار واحد ديگر بر اساس تفاهمنامه با بنياد مسكن تا شش ماه آينده و پيش از اتمام كار دولت احداث و تحويل داده مي‌شود.

رييس سازمان برنامه و بودجه كشور ادامه داد: براي اتمام ۳۳ طرح در سطح آذربايجان غربي تا پيش از اتمام دولت دوازدهم يك هزار و ۹۰۰ ميليارد تومان اعتبار سرمايه‌گذاري صورت مي‌گيرد.

نوبخت با بيان اينكه دولت تدبير و اميد هر آن‌چه را كه وعده داده بود به سرمنزل مقصود رسانده، تأكيد كرد: از مهمترين اقدامات انجام شده دولت در آذربايجان‌غربي مي‌توان به اتصال ريل اروميه به شبكه سراسري ريلي كشور و انتقال آب به درياچه اروميه اشاره كرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا