اخبار
کد خبر : 11972 ۱۳۹۹/۱۱/۱۳   ۱۲:۳۷:۵۴

نوبخت در گفتگوی خبری عنوان کرد؛
۵ هزار و ۱۰۰ ميليارد تومان هزينه براي احياي درياچه ارومیه

 

رييس سازمان برنامه و بودجه گفت: براي احياي درياچه اروميه تا به امروز پنج هزار و ۱۰۰ ميليارد تومان اعتبار هزينه شده كه با قيمت هاي امروزي رقمي بالغ بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ ميليارد تومان مي شود.

به گزارش نای قلم، محمدباقر نوبخت امروز در گفتگوي ويژه خبري اظهار کرد: نسبت به احياي درياچه اروميه خود را متعهد مي دانيم، همانطور كه تا به امروز از هيچ تلاشي براي نجات درياچه دريغ نكرده ايم.

وی افزود: در سفر به استان ۲ هزار واحد مسكوني تخريب شده از زلزله قطور بازسازي شده كه افتتاح می‌شوند، علاوه بر اين ۲ هزار واحد مسكوني نيز براي محرومان و نيازمندان كلنگ زني می‌شود که نيازمندان عزيز در اين طرح پولي پرداخت نمي كنند و در شش ماه آينده اين واحدها تحويل خواهد شد.

رييس سازمان برنامه و بودجه كشور اظهار داشت: در حال حاضر احداث ۱۱۰ هزار واحد براي محرومان كشور در دست اجراست كه ۴۵ هزار واحد به اتمام رسيده است.

وي گفت: در استان علاوه بر طرح هاي بزرگي چون اتصال اروميه به شبكه ريلي سراسري، احياي درياچه اروميه نيز به خوبي به اجرا رسيده است.

نوبخت تصريح كرد: رصد كندي فعاليت عمراني در تونل انتقال آب به درياچه و تخصيص اعتبارات مورد نياز را در اين سفر پيگيري مي كنيم.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا