Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11942 ۱۳۹۹/۱۱/۰۹   ۱۹:۳۱:۴۱

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:
کلاهبردار ۵۰ میلیاردی در دام پلیس مهاباد افتاد

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای توسط پلیس انتظامی مهاباد با کلاهبرداری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم‌نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی وصول چندین پرونده نیابتی از سایر استان‌های کشور، مبنی بر کلاهبرداری با شیوه تبلیعات شرکت واردات و صادرات در فضای مجازی برای جلب نظر کارخانه‌داران متمکن، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی فرد مورد نظر شده و در یک عملیات منسجم پلیسی فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

خرم‌نیا افزود: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر اینکه با تبلیغات یک شرکت واردات و صادرات در فضای مجازی برای جلب نظر کارخانه‌داران، افراد متمکن و خرید کالا‌های آنها مانند مبلمان، میز، تلویزیون با چک‌های افراد بی‌بضاعت و فروش این اقلام در سایر شهرستان‌ها به زیر قیمت بازار به کلاهبردار‌ی به ارزش ۵۰ میلیارد کرده است، اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا