اخبار
کد خبر : 11931 ۱۳۹۹/۱۱/۰۸   ۱۸:۴۷:۲۹

به مدت 4 روز برگزار شد؛
طرح مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر در آذربایجان غربی

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته به مدت چهار روز در این استان اجرا شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح، ۵۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و در این رابطه ۴۶۴ نفر توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین در این راستا، ۴۴ دستگاه خودرو سواری، سبک و سنگین که در امر جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گرفت، توسط پلیس توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان ‌غربی با اشاره به این که امسال ۱۸ تن و ۵۴۹ کیلوگرم موادمخدر در استان کشف شده است، گفت: چهار تن از این مواد مخدر از نوع روان گردان بوده که ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد را نشان می دهد.

حق‌وردیان همچنین با اشاره به اینکه امسال 308 هزار قرص انواع قرص های روان گردان در آذربایجان‌غربی کشف شده است، اذعان کرد: در این رابطه 12 هزار نفر دستگیر و برای هشت هزار نفر پرونده تشکیل شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ادامه داد: پلیس استان طرح‌های مختلفی را به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین مردم اجرایی می‌کند.

وی اضافه کرد: از سال ۹۸ تاکنون دو مرحله امحا مواد مخدر به میزان ۹۰ تن در استان انجام شده است.

حق‌وردیان تصریح کرد: طرح‌های هدفمند در جهت مبارزه با تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و شناسایی باندهای توزیع از اهداف پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

وی در عین حال هشدار داد: هم اکنون مخلان امنیت با یافتن فنون مختلف و شگردهای پیچیده سعی در پخش مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان کرده و آن را با عنوان داروی لاغری و تقویت عضلانی تبلیغ می‌کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا