اخبار
کد خبر : 11909 ۱۳۹۹/۱۱/۰۶   ۱۲:۱۶:۱۵

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب

 

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب گفت: یک میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف و در این رابطه پنج نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگویی اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب در حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب – تبریز به سه دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای متوقف شده، سه دستگاه پلوپز برقی، پنج دستگاه تلویزیون ال ای دی، پنج دستگاه همزن برقی، شش عدد سشوار و شش هزار و ۲۵۳ عدد کارد و چنگال خارجی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب، گفت: ارزش ریالی کالاهای کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ رستم پور اضافه کرد: در این زمینه چهار دستگاه خودرو توقیف و پنج نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدد.

وی بیان کرد: پلیس درسال جهش تولید در راستای حمایت از تولیدات داخلی و رونق اقتصادی کشور با واردکنندگان غیر مجاز تولیدات خارجی بدون اغماض به شدت برخورد خواهد کرد.

*کشف قرص‌های مخدر در چایپاره

فرماندهی انتظامی چایپاره از کشف و ضبط قرص های ترامادول و تر مومید و قرص های جنسی در مجموع به تعداد یک هزار و 400 قرص در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ منصور احدی با اشاره به اینکه ماموران مواد مخدر و انتظامی شهرستان در حین گشت زنی در سطح شهر با استفاده از توان تحلیل و چهره زنی افراد خودروی پژو ۴۰۵ را متوقف و ضمن کنترل و بازرسی خودرو موفق به کشف انواع قرص های ترامادول و ترمومید و قرص های جنسی جمعا به تعداد ۱۴۰۰ قرص شدند.

به گفته وی در این راستا دو نفر دستگیر و پرونده تشکیل و تحویل مقامات محترم قضایی شدند.

احدی در ادامه گفت: امنیت مردم اتفاقی نیست و ماموران انتظامی به صورت شبانه روز ی در حال خدمت است.

*بیش از ۷۰۰ حلقه لاستیک از یک منزل در خوی کشف شد

فرمانده انتظامی خوی گفت: ۷۲۵ حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی که در یک منزل احتکار شده بود، در این شهرستان کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سیدجلیل موسوی در گفتگو با خبرنگاران افزود: ارزش ریالی این لاستیک‌های احتکار شده به ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید که با تلاش پلیس اطلاعات و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همکاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت خوی کشف شد.

وی اضافه کرد: افراد سودجو این لاستیک‌ها را به صورت غیرقانونی و بدون داشتن مجوزهای لازم از جمله ثبت در سامانه جامع انبارها در انبار منزلی نگهداری می‌کردند، که با تلاش پلیس کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوی بیان کرد: در این زمینه یک نفر متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شهرستان شد.

موسوی با تاکید بر برخورد قاطعانه با محتکران از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی عاملان اخلال در نظام اقتصادی، موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا