اخبار
کد خبر : 11903 ۱۳۹۹/۱۱/۰۵   ۱۱:۳۱:۱۲

در خوی؛
جشنواره ملی داستان‌نویسی "سماع قلم" برگزار می‌شود

 

جشنواره سراسری داستان‌نویسی "سماع قلم" به همت انجمن گسترش فرهنگ کتابخوانی، اداره کتابخانه‌های عمومی، شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی و ماهنامه ندای قلم برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، جشنواره داستان‌نویسی "سماع قلم" به دو زبان ترکی و فارسی در دو بخش آب و آزاد بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود.

برای شرکت در نخستین جشنواره داستان‌نویسی هیچ گونه محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

مسابقه در دو بخش آزاد و آب، به دو زبان ترکی و فارسی برگزار می‌شود و حجم آثار ارسالی باید حداقل 300 کلمه و حداکثر یک هزار و 500 کلمه باشد.

بنا بر شیوه‌نامه شرکت در جشنواره، آثار به صورت فایل ورد با فونت B Nazanin 14  ارسال شود.

ضمن اینکه آثار ارسالی نباید قبلا در نشریه یا کتابی چاپ شده باشند، آثار فرستاده شده به مسابقات دیگر اجازه حضور و شرکت در این جشنواره را نخواهند داشت.

مهلت ارسال آثار تا پانزدهم اسفندماه 99 است و آثار تایید شده در بخش داوری در صورت به حد نصاب رسیدن به صورت کتاب چاپ می‌شوند.

آثار به آدرس ایمیل samaeghalam.festival@gmail.com و یا شماره واتساپ 09046732292 ارسال شوند.

همچنین نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس، شماره همراه شرکت‌کنندگان همراه آثار ارسال گردد.

جوایز جشنواره نیز تندیس برای نفرات اول، جایزه نقدی، لوح تقدیر، عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی، بسته فرهنگی و چاپ به صورت کتاب و ماهنامه ندای قلم عنوان شده است.

داوری آثار را علیرضا ذیحق (نویسنده و محقق)؛ وحید طلعت (کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذرباجان غربی) و صدیقه علیپور اصل (کارشناس ارشد ادبیات و محقق) برعهده خواهند داشت.

اختتامیه جشنواره، فرورین 1400 برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا