اخبار
کد خبر : 1190 ۱۳۹۴/۰۹/۲۰   

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در ارومیه

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید حسین کوه کمری از شهدای دفاع مقدس نیروی انتظامی در ارومیه برگزار می‌شود.

سرهنگ عبدالله جلالی در گفت و گو با نای قلم اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر شهید حسین کوه کمری با حضور امت شهیدپرور ارومیه، مسئولان و فرماندهان روز یکشنبه 22 آذرماه از ساعت ۱0 صبح از محل میدان انقلاب ارومیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: حسین کوه کمری از شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است که در جبهه های حق علیه باطل تحت پوشش نیروهای کمیته انقلاب اسلامی شرکت کرده بود که به تازگی با تفحص های انجام گرفته پس از 29 سال توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شد.

شهید حسین کوه کمری ودیق، فرزند اسمعیل، متولد 1342 است که در درگیری با رژیم بعث و در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسیده است.

شایان ذکر است چند روز پیش کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که هویت پیکر مطهر 24 شهید تازه تفحص شده شناسایی شد. هویت پیکر مطهر این شهدای هشت سال دفاع مقدس که به تازگی طی عملیات کشف شده بودند، محرز شد و مشخصات آنان به تفکیک استان‌ها مشخص شد.

 این 24 شهید تازه شناسایی شده از 11 استان اصفهان، مازندران، فارس، مرکزی، زنجان، قم، همدان، کرج، تهران،آذربایجان غربی و بوشهر هستند. مراسم تشییع و تدفین این شهدا در شهرهای مختلف کشور در روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع)، امام رضا(ع) و رحلت رسول اکرم(ص) همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.برای تشییع این شهدا که به صورت تشییع جمعی در استان و تشییع در زادگاه شهید در شهرستان‌های مربوطه صورت می‌گیرد، توسط مسئولان استانی برنامه ریزی‌های مختلفی انجام شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا