Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1186 ۱۳۹۴/۰۹/۱۹   

معرفي نفرات برگزيده جشنواره ايده هاي برتر آذربايجان غربي

نفرات برگزیده جشنواره استانی ایده های برتر آذربایجان غربی معرفی شدند.

به گزارش ناي قلم در آیین اختتامیه همایش هفته پژوهش و فناوری نانو در ارومیه از نفرات برگزیده هفته پژوهش و فناوری نانو تجلیل شد.

دبیر جشنواره استانی ایده های برتر گفت: در آیین اختتامیه همایش هفته پژوهش و فناوری نانو 10 ایده به عنوان ایده برتر معرفی و آقای کاوه رحمانی به عنوان مقام اول، صفا قلی راد و آراز ستادی به طور مشترک به عنوان مقام دوم و خانم فتحی آذربایجانی به عنوان مقام سوم انتخاب شدند.

جعفر زنوزی افزود: در بخش ایده های شایسته تقدیر، تیم مشترک علی و مریم میرزایی، لادن سلطان زاده و زهرا غلامی جایگاه نخست معرفی شدند، بهمن خرمی به عنوان فناور دوم این بخش معرفی شد و رضا توحیدپور و نوری سعیدلو عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین غرفه های دانشگاه صنعتی ارومیه، مرکز تحقیقات نانو فناوری دانشگاه ارومیه، شرکت آب و فاضلاب روستایی، مرکز علمی کاربردی ایران پاش و غرفه شرکت پاکسان صنعت غرب به عنوان پنج غرفه برتر معرفی و تقدیر شدند.

گفتنی است به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاهی با عنوان هفته پژوهش و فناوری نانو طی روزهای 14 الی 18 آذرماه در ارومیه برگزار شد و در مراسم اختتامیه با سخنرانی استاندار آذربایجان غربی و تقدیر از غرفه‌ها و فناوران برتر به پایان رسید.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا