اخبار
کد خبر : 11849 ۱۳۹۹/۱۰/۳۰   ۱۲:۳۶:۱۴

هشدار پلیس راه آذربایجان غربی؛
از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید

 

جانشین پلیس راه آذربایجان غربی گفت: با توجه به هشدارنارنجی هواشناسی مبنی بر بارش برف و وزش شدید برف از اواخر روز دوشنبه تا اواخر روز پنج شنبه و وقوع کولاک و کاهش دید در محورهای مواصلاتی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید.

به گزارش نای قلم، سرهنگ مشتاق در گفتگوی خبری اظهار کرد: با توجه به هشدارنارنجی هواشناسی مبنی بر بارش برف و وزش شدید برف از اواخر روز دوشنبه تا اواخر روز پنج شنبه و وقوع کولاک و کاهش دید در محورهای مواصلاتی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید.

وی ادامه داد: رانندگان ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، در صورت نیاز مبرم به سفر به طور حتم ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی اعم از زنجیر چرخ یا لاستیک یخ شکن و لباس گرم و خوراکی، از پر بودن باک خودرو مطمئن شوند.

جانشین پلیس راه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان قبل از سفر وضعیت راه‌های استان را از طریق شماره تلفن ۰۴۴۲۱۸۲۶۸۰۰ و پلیس ۱۱۰ و یا ۱۴۱ راهداری جویا شوید.

بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی بیانگر تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای پایانی هفته جاری است که باید تدابیر خاصی در این زمینه به کار گرفته شود.

سامانه بارشی پیش بینی شده همراه با وزش باد از روز گذشته در مناطق جنوبی آذربایجان غربی فعال شده و تا روز پنجشنبه در استان مستقر است.

از روز جمعه با خروج سامانه بارشی، ریزش هوای سرد و یخبندان در آذربایجان غربی رخ خواهد داد و افت ۱۵ درجه ای دما نیز پیش بینی می‌شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا