اخبار
کد خبر : 11842 ۱۳۹۹/۱۰/۲۹   ۱۷:۴۹:۲۰

معاون وظیفه عمومی استان خبر داد؛
اعزام به خدمت مشمولان وظیفه عمومی آذربایجان غربی

 

معاون وظیفه عمومی آذربایجان غربی گفت: تمام مشمولان وظیفه عمومی استان یک بهمن ۹۹ از شمال، مرکز و جنوب استان به خدمت سربازی اعزام می شوند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سجاد قربان نژاد معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: تمام مشمولان وظیفه عمومی استان یک بهمن ۹۹ از ارومیه، میاندوآب و خوی استان به خدمت سربازی اعزام می شوند.

او افزود: مشمولان باید رأس ساعت هفت صبح در مرکز استان به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی واقع در جاده سلماس _ خیابان شهید قلی پور، پایین‌تر از ستاد فرماندهی انتظامی استان و جنوب استان در انتظامی شهرستان میاندواب و شمال استان در انتظامی شهرستان خوی حضور داشته باشند.

قربان نژاد اضافه کرد: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل، کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و … را قبل از اعزام انجام دهند.

معاون وظیفه عمومی آذربایجان غربی ادامه داد: مشمولان به منظور رعایت نکات بهداشتی وسایل شخصی، بهداشتی، استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، لباس زیر، کارت تلفن و … را به همراه داشته باشند.

او تصریح کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان‌پذیر نخواهد بود لذا مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز مانند برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهدا و … را همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی استان در پایان از خانواده مشمولان خواست، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام، از حضور و استقرار برای بدرقه اکیداً خودداری نمایند تا اعزام سربازان در صحت و سلامتی کامل صورت گیرد و مشکلی برای خانواده‌ها پیش نیاید.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا