اخبار
کد خبر : 1184 ۱۳۹۴/۰۹/۱۷   

شوری آب 242 روستای حاشیه دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: کاهش نزولات آسمانی و خشک شدن دریاچه ارومیه موجب شده تا آب آشامیدنی 242روستای حاشیه دریاچه ارومیه لب شور شوند.

به گزارش نای قلم، کاظم محمدی اقدم در گفت و گویی اظهار کرد: با اتخاذ تدابیرلازم درصدد رفع این مشکل هستیم.

وی افزود: هیچگونه مشکلی از نظر کمیت وکیفیت آب آشامیدنی در روستاهای آذرباجان غربی وجود ندارد.

محمدی اقدم اظهار کرد: تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی ارائه آب آشامیدنی سالم وبهداشتی به روستائیان است و در این ارتباط هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در خصوص صدور قبض مصرف آب با رقم میلیونی در برخی موارد گفت: برای تمام مشترکان آب درروستاهای استان کنتور نصب شده است و مصرف آنها براساس ارقام کنتور محاسبه و صادر می شود.

وی افزود: صدور قبض با ارقام بالا و نامتعارف به هیچ وجه امکان ندارد مگر اینکه اتفاق و یا ترکیدگی درسیستم داخلی مشترکان وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان درخصوص تعویض کنتورهای خراب نیز گفت: تعویض کنتورهایی که دراثر کارکرد و مرور زمان خراب می شوند رایگان و برعهده شرکت است اما خرابی دراثر دخالت و دستکاری مشترکان با اخذ هزینه برعهده مشترکان است.

محمدی اقدم درخصوص واگذاری انشعاب به واحدهای خارج از محدوده روستاها اظهار داشت: وظیفه شرکت آب وفاضلاب روستایی تامین آب شرب درداخل محدوده روستاها بوده و براساس قانون از واگذاری اننشعاب در خارج از محدوده معذوراست.

وی گفت: واحدهایی که درخارج از محدوده قرار دارند می توانند با طی کردن فرایندهای لازم و اخذ تغییرکاربری و مجوز ساخت از دستگاه های ذیربط نسبت به دریافت انشعاب آب اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غرب در پایان با اشاره به حاكم شدن هوای سرد در استان و احتمال یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی، از مشترکان خواست با رعایت موارد ایمنی از یخ زدگی کنتور وبروز خسارت جلوگیری کنند.

وی گفت: شماره تلفن 1523 اتفاقات آب وفاضلاب روستایی به صورت 24ساعته دراختیار روستائیان استان است تا در صورت بروز اتفاق در شبکه های آبرسانی نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا