اخبار
کد خبر : 11810 ۱۳۹۹/۱۰/۲۵   ۱۵:۱۰:۴۸

در دی ماه امسال صورت گرفت؛
کشف 789 میلیارد ریالی تخلفات ارزی در آذربایجان غربی

 

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در دی ماه سال جاری پنج فقره پرونده تخلف ارزی با عنوان عدم اجرای تعهدات به ارزش بیش از 789 میلیارد و 275 میلیون ریال تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

به گزارش نای قلم، ایرج مرندی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در نظارت بر عملکرد شرکت های وارد کننده کالاهای مورد نیاز کشور که از ارز دولتی استفاده کرده بودند در دی ماه سال جاری پنج فقره تخلف ارزی عدم اجرای تعهدات تشکیل شد.

وی تصریح کرد: جدید ترین پرونده تخلفات ارزی برای یک شرکت واردکننده که به میزان 2 میلیون و 21 هزار و 993 درهم امارتی ارز دولتی دریافت کرده بود به دلیل عدم اجرای تعهدات خود به ارزش بیش از 138 میلیارد و 809 میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: شرکت ها و افرادی که برای واردات کالاهای مورد نیاز کشور بخصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ارز دولتی دریافت کرده‌اند باید به موقع به تعهدات خود عمل کنند در غیر اینصورت با متخلفان مطابق قانون و با جدیت تمام برخورد می‌شود.

مرندی در پایان عنوان کرد: هموطنان می توانند هرگونه تخلف صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی و ارزی را از طریق سامانه شبانه روزی 124 به صورت غیرحضوری و حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا