Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11808 ۱۳۹۹/۱۰/۲۵   ۱۴:۳۸:۳۶

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف بیش از هزار و ۶۰۰ قطعه لوازم یدکی خودروی قاچاق

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف ۲ دستگاه خودرو و کشف بیش از هزار و ۶۰۰ قطعه لوازم یدکی خودروی قاچاق به ارزش ۲میلیارد ریال در محور اصلی میاندوآب -تبریز خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم‎نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ماموران ایست بازرسی شهید محمدنژاد شهرستان میاندوآب حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو پرشیا به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ازخودرو‌های متوقف شده، یک هزار و ۶۸۰ قطعه لوازم یدکی خودرو سبک از خودروی سواری پرشیا و هشت قطعه لوازم یدکی خودروی سنگین از خودرو اتوبوس کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه ۲ میلیارد ریال است.

*سارق گوشی تلفن همراه رانندگان تاکسی در ارومیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: یک سارق حرفه‌ای گوشی تلفن همراه رانندگان تاکسی و مسافربرهای اینترنتی به همراه یک مالخر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگوی اختصاصی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی از رانندگان تاکسی و اسنپ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند سارق را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ ارومیه با زیر نظر گرفتن سارق، او را حین سرقت در خیابان امام (ره) ارومیه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارق با شیوه و شگرد به بهانه دربست گرفتن تاکسی و یا تاکسی اسنپ، در راه همسر خود را سوار و حواس راننده را پرت و در آن زمان اقدام به سرقت گوشی موبایل راننده می کرد.

شیخ نژاد افزود: سارق در بازجویی های پلیسی خود به ۱۸ فقره سرقت گوشی موبایل از رانندگان تاکسی و اسنپ اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر شد.

شیخ‌نژاد ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

*۳ انبار از محتکران در مهاباد کشف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران پلیس سه انبار احتکار دارو، سموم کشاورزی و پیاز به ارزش بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد توحیدی در گفتگوی اختصاصی ااظهار کرد: امسال در مجموع سه انبار احتکار دارو، سموم کشاورزی و پیاز به ارزش بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان شناسایی و کشف شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و انجام هماهنگی‌های لازم با اداره صمت، جهاد کشاورزی در محل مورد نظر حاضر شدند، افزود: در بازرسی از انبارها؛ ۱۵۰ تن پیاز، ۱۹ تن انواع مواد اولیه تولید سموم کشاورزی و ۱۷ هزار لیتر سموم کشاورزی تقلبی و انبار داروی احتکار شده را که به صورت غیر قانونی و فاقد مجوز نگهداری می‌شد، نیز کشف شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه سه محتکر دستگیر و در این خصوص اقدامات قضایی انجام و پرونده قضایی تشکیل شد.

توحیدی به شهروندان توصیه کرد: افرادی که قصد حفظ و نگهداری هر نوع کالایی را دارند قبل از هر اقدامی باید مجوز‌های لازم را اخذ و نوع و مقدار کالای مورد نظر را جهت نگهداری به اداره صمت اعلام کنند و در غیر اینصورت هر گونه نگهداری کالا احتکار محسوب و با متخلفان برابر برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۲۸ یا ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا