اخبار
کد خبر : 11797 ۱۳۹۹/۱۰/۲۴   ۱۱:۱۱:۳۸

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در ارومیه:
فرودگاه ارومیه یکی از بی‌حاشیه‌ترین فرودگاه‌های کشور است

 

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: فرودگاه ارومیه یکی از بی‌حاشیه‌ترین فرودگاه‌های کشور بوده است و همکاری و تعامل خوبی بین سپاه هواپیمایی، پلیس فرودگاه و فرودگاه ارومیه وجود دارد.

به گزارش نای قلم، سردار حسن مهری در مراسم تکريم فرمانده پيشين پليس فرودگاه هاي آذربايجان غربي و معرفي فرمانده جديد، اظهار کرد: غیر از امنیت و حفاظت فیزیکی و خدمت رسانی به مردم سه وظیفه مهم مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مبارزه با قاچاق کالاو ارز و پیشگیری از وقوع جرایم به پلیس فرودگاه های کشور محول شده است.

وی با بیان اینکه از فرودگاه ارومیه رضایت کامل را داریم، افزود: خدمت در نیروی انتظامی همچون راه رفتن در میدان مین است و مسائل متعددی در آن وجود دارد.

در ادامه، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی به اهمیت تامین ایمنی و امنیت در فرودگاه ها اشاره کرد و گفت: ایمنی و امنیت یکی از شعارهای سازمان هواپیمایی کشوری(ایکائو) است که همواره در فرودگاه های کشور مورد تاکید است.

محمدعلی نائل قراملکی افزود: ایمنی، امنیت و گسترش تسهیلات به عنوان یکی از پنج راهبرد مشخص غیر نظامی هواپیمایی و شاخص سنجش کیفیت خدمات فرودگاهی است که با تلاش شبانه روزی، بی ادعا و گمنام نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه امنیت یک کار تیمی است، گفت: امنیت صنعت هوانوردی کشور یک دستاورد بزرگ است که  به رغم تحریم های ظالمانه و تنگناهایی که شرکت های هواپیمایی دارند، خللی در ارایه خدمات این بخش به وجود نیامده است.

در این مراسم از تلاش های سرهنگ رحمان آقایی، فرمانده پیشین قدردانی و سرهنگ نادر عطایی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا