Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11779 ۱۳۹۹/۱۰/۲۲   ۲۱:۴۳:۴۴

استاندار آذریجان غربی خبر داد؛
خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی به بخش صنعت و تولید آذربایجان غربی

 

استاندار آذریجان غربی گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته که منطبق بر واقعیت است در ۹ ماهه امسال ۴۸ هزار میلیارد ریال به بخش صنعت و تولید خسارت وارد شده است.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: به دلیل همراهی مردم چهار شهر چایپاره، سردشت، پیرانشهر و بوکان از وضعیت آبی برخوردار هستند.

وی افزود: برای اینکه آمار شهرهای آبی افزایش یابد باید به دور از خستگی و بی‌تفاوتی، مصمم تر از همیشه نسبت به تثبیت و بهبود شرایط اقدام شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بی توجهی به نظارت‌ها و عادی انگاری دو خطر اصلی تثبیت شرایط پایدار کرونا در استان است گفت: اگر برای حفظ شرایط فعلی حساسیت لازم و اقدامات موثر انجام نشود موج بعدی کرونا با تلفات بیشتری آغاز می شود.

شهریاری ادامه داد: تالارهای پذیرایی که از جمله صنوفی هستند که متحمل بیشترین خسارت شده اند با رعایت دستورالعمل های تدوین شده دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را تا بهمن ماه شروع می کنند.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا بیشتر مراسمات بصورت غیرقانونی و زیرزمینی و بدون رعایت موارد بهداشتی برگزار می شد و امروز نیز اگر تالارهای پذیرایی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند دوباره تعطیل می شوند.

شهریاری گفت: از مجموع ۲ هزار و ۷۴۴ روستای دارای سکنه در استان در ۴۷ درصد آنها هیچ نمونه ای از بیماری کرونا گزارش نشده است.

وی افزود: محدودیت منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در وضعیت های زرد و آبی نیز اجرا می شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: به دلیل تاثیر مثبت تعطیلی ها، محدودیت ترددها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی وضعیت استان پایدار شده و شاهد کاهش آمار ابتلا و مرگ بخاطر کرونا هستیم.

شهریاری در خصوص آثار منفی کرونا بر اقتصاد آذربایجان غربی نیز گفت:

وی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه های اجرائی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تهیه ملزومات پیشگیرانه تصریح کرد: دستگاه ها موظف هستند که بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مجموعه های تحت کنترل نظارت جدی داشته و ملزومات لازم را نیز برای کارمندان تهیه کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا