اخبار
کد خبر : 11778 ۱۳۹۹/۱۰/۲۲   ۲۱:۴۳:۱۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خبر داد؛
نصب و راه اندازی ۳ دستگاه سی تی اسکن دربیمارستانهای آذربایجان غربی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از نصب و راه اندازی سه دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان‌های استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در نود و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا افزود: به منظور تجهیز بیمارستان‌های استان، سه دستگاه سی تی اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس به بیمارستان‌های سیدالشهدا (ع) و امام خمینی (ره) ارومیه و بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب تحویل داده شده و در حال نصب هستند.

وی درباره بهره برداری از بیمارستان جامع زنان ارومیه ابراز کرد: با راه اندازی و نصب دستگاه‌های MRI و سی تی اسکن بیمارستان زنان ارومیه، این بیمارستان طی ۱۵ روز آینده وارد چرخه خدمات دهی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره واحد آزمایشگاهی تشخیص کرونا گفت: یک واحد آزمایشگاه مولکولی تشخیص تست PCR در میاندوآب به منظور تسریع در تشخیص کرونا راه اندازی شد.

وی عنوان کرد: براساس بررسی‌های انجام یافته و با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسئولین و مردم، باید آمادگی ورود به فاز چهارم بیماری را در استان داشته باشیم.

آقازاده درباره تلاش برای عدم ورود به فاز چهارم بیماری افزود: باید همه مسئولان و مردم تلاش کنیم تا وارد موج چهارم بیماری نشویم، زیرا بر اساس بررسی‌های اپیدمیولوژی در صورت ورود به موج چهارم بیماری، زمستان سختی در پیش خواهیم داشت.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا