Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11771 ۱۳۹۹/۱۰/۲۱   ۱۶:۳۲:۲۸

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
توقیف ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان در بوکان

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان حامل انواع کالا‌های اساسی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در بوکان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم‌نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان بوکان در حین گشت‌زنی در سطح شهرستان بوکان به ۲ دستگاه وانت نیسان که در حال تردد بودند به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک وانت ها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: دربازرسی از خودرو‌های متوقف شده مذکور تعداد ۹۰۰حلب پنج کیلوگرمی روغن نباتی، یک تن برنج خارجی، ۱۲ بطری مایع ظرفشویی ۳۷۵ گرمی، کشف شد.

خرم‌نیا با اشاره به دستگیری ۲ متهم و توقیف ۲ دستگاه وانت نیسان تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه یک میلیارد و ۴۹۰ میلیارد ریال است.

*دستگیری عاملان سرقت ۱۰ فقره خودروی سواری در بوکان

همچنین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ۱۰ فقره خودروی سواری و کشف هفت دستگاه خودرو در بوکان خبر داد.

خرم‌نیا اضافه کرد: در پی اخبار واصله، ماموران این انتظامی پس از هماهنگی‌های لازم موفق به شناسایی ۲ سارق و یک مالخر شدند این افراد در تحقیقات اولیه به سرقت 10 فقره خودروی سواری از شهرستان‌های استان کردستان و بوکان اعتراف کردند و هفت دستگاه از خودرو‌های مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری سه متهم و ارجاع پرونده به مرجع قضایی، تصریح کرد: ارزش ریالی اموال کشف شده هشت میلیارد ریال برآورد شده است و تحقیقات برای کشف سایر خودرو‌ها ادامه دارد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا