Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11727 ۱۳۹۹/۱۰/۱۷   ۱۰:۰۳:۱۳

رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای استان:
همه باید کمک کنند تا وارد موج چهارم نشویم

 

رئیس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی گفت: همه باید کمک کنند تا وارد موج چهارم که بسیار سهمگین‌تر خواهد بود، نشویم .

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده امروز در جلسه بررسی موضوعات طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌افزایی ظرفیت نیروهای مسلح استان در راستای کمک به عرصه سلامت در کنترل بیماری کرونا، اظهار کرد: در مدت شیوع کرونا سه موج را گذرانده‌ایم که هر موج نسبت به موج قبلی دو برابر شدیدتر بود و رفته رفته این موج‌ها خطرناک‌تر، سهمگین‌تر و با تلفات بیشتری همراه بود .

وی افزود: در موج سوم شیوع بیماری در استان 2.5 برابر بیشتر از سایر استان‌ها بود ولی مدیریت شد .

مقام عالی سلامت استان تصریح کرد: متاسفانه بعد از هر موج شاهد بی‌تفاوتی نسبت به بیماری و عادی‌انگاری شرایط بودیم که به موج سنگین‌تر بعدی انجامید .

وی تاکید کرد: امروز بیماری مدیریت شده اما اگر بخواهیم شرایط به همین منوال ادامه یابد لازم است موارد بهداشتی همچنان مراعات شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: اگر امروز موفقیت‌هایی را در امر مدیریت بیماری کرونا شاهد هستیم در اثر هماهنگی و همکاری‌های خوبی بوده که در سطح استان به وجود آمده است .

وی گفت: همراهی و همدلی سازمان‌ها و خود مردم بسیار ارزشمند بوده و جای تشکر دارد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا