اخبار
کد خبر : 11706 ۱۳۹۹/۱۰/۱۴   ۲۳:۰۱:۵۲

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
دعوت فدراسیون بسکتبال از داور مهابادی برای قضاوت در لیگ دسته یک

 

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: داور مهابادی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور را قضاوت می‌کند.

به گزارش نای قلم، قرنی مصطفی پور اظهار کرد: فدراسیون بسکتبال، آرام آقایی داور جوان مهابادی را برای قضاوت در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور دعوت کرد.

مصطفی پور افزود: این رقابت‌ها ۱۲ تا ۱۶ دی ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: آرام آقایی متولد سال ۱۳۷۱ از داور‌های جوان مهاباد است که ۱۰ سال سابقه داوری در رقابت‌های لیگ دسته یک و دو بسکتبال کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

*صعود مشترک کوهنوردان مهاباد و بوکان به قله میدان آستر

رئیس هیئت کوهنوردی مهاباد گفت: کوهنوردان به قله میدان آستر بلندترین قله شهرستان مهاباد صعود کردند.

به گزارش نای قلم، دیاکو افشردل اظهار کرد: تیم ۱۴ نفره انجمن کوهنوردان مهاباد و بوکان در یک صعود ورزشی مشترک بر فراز قله میدان آستر با ارتفاع ۲۸۱۱ متر ایستادند.

افشردل با اشاره به اینکه قله میدان آستر بلندترین قله مهاباد است، افزود: ارتفاعات این کوه با فاصله‌ای ۱ ساعت و نیم در جنوب غربی شهرستان مهاباد و مشرف به روستای بنگوین قرار دارد.

او اضافه کرد: قله میدان آستر یکی از سرسبزترین کوهستان‌های این شهرستان بشمار می‌آید که دارای سه دره به نام‌های گومه شلاغ، هه نگه میش و کرمیله است.

*تیم فوتبال سردار بوکان به نخستین امتیاز خود رسید

سرپرست اداره ورزش وجوانان بوکان گفت: تیم فوتبال سردار این شهرستان نخستین امتیاز خود را مقابل تیم پاس همدان به دست آورد.

سلیمان سواره افزود: در هفته سوم لیگ دسته ۲ فوتبال باشگاه‌های کشور، دیدار ۲ تیم سردار بوکان و پاس همدان به تساوی یک بر یک انجامید.

وی ادامه داد: با این نتیجه تیم سردار بوکان اولین امتیاز خود را کسب کرده و در رده دوازدهم قرار گرفت.

سردار تاکنون ۲ بازی انجام داده و موفق به کسب یک امتیاز از این ۲ بازی شده است.

تیم فوتبال سردار بوکان در نخستین دیدار خود از سری رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال باشگاه های کشور روز دوشنبه هفته گذشته مقابل میهمان خود مس شهربابک متحمل نخستین شکست خود شد.

سردار بوکان که در فصل جدید هدایت آن را "حسین خطیبی" برعهده گرفته است، در گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، مس شهربابک، شهیدقندی یزد، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم‌گروه شده است.

این تیم طبق برنامه در هفته های آینده با تیم های شهدای بابلسر در بابلسر با پاس همدان در همدان و با نیروی‌زمینی تهران در بوکان دیدار خواهد کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا