اخبار
کد خبر : 11701 ۱۳۹۹/۱۰/۱۴   ۲۱:۴۴:۳۱

قائم مقام شهردار ارومیه خبر داد؛
رفع مطالبات رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه

 

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: مطالبات رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی رفع شده است.

به گزارش نای قلم، غلام رضا عدل‌دوست در گفتگوی خبری اظهار کرد: با تشکیل کار گروهی با حضور نمایندگان صنف، شورا و شهرداری یک سری مسایل رانندگان ناوگان در حد استانی رفع شده که با رفع این مطالبات، ناوگان از چند روز گذشته فعالیت مجدد خود را جهت جابه جایی مسافران درون شهری در سطح شهر آغاز کرده است.

وی از شهروندان که در چند روز گذشته از نظر تردد در سطح شهر با مشکلاتی مواجه بودند عذرخواهی کرد و افزود: مدیریت شهری با بکارگیری اتوبوس های ملکی، مینی‌بوس و ناوگان تاکسی‌رانی 60 الی 70 درصد از مسافران درون شهری را جابه جا کرد .

عدل دوست با اشاره به رفع مشکلات مربوط به یارانه بلیط، عنوان کرد: مطالبات در خصوص یارانه بلیط رفع شده است و یک بخشی از آن نیز تا 45 روز آینده پرداخت می‌شود .

وی با بیان اینکه مقوله انتقال اسناد اتوبوس‌ها نیز برابر دستورالعمل اتخاذ شده اعمال می‌شود، اظهار کرد: موضوع در خصوص بیمه تامین اجتماعی و تسهیلات مشاغل سخت و زیان‌آور از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استانداری استان پیگیری و رفع می‌شود.

قائم مقام شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه 100 دستگاه اتوبوس فرسوده شهری بازسازی می‌شود، اظهار کرد: اخیرا با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک سه‌جانبه ما بین شهرداری، سازمان بودجه استان و صندوق کارافرینی امید، 100 دستگاه اتوبوس فرسوده شهری برابر دستورالعمل‌ها بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه با امضاء این تفاهم‌نامه جهت بازسازی 100 دستگاه ناوگان اتوبوس‌رانی تسهیلاتی ارایه می‌شود، عنوان کرد: این تسهیلات پنج ساله و با نرخ سود چهار درصد خواهد بود.

به گفته وی با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک سه‌جانبه، 100 دستگاه اتوبوس فرسوده شهری برابر دستورالعمل‌ها بازسازی می‌شود و در صورت نیاز این مهم تداوم خواهد داشت.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا