اخبار
کد خبر : 11673 ۱۳۹۹/۱۰/۱۱   ۰۹:۵۹:۲۷

کمیته استانی امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد؛
فقط یک شهر آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی

 

کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه‌ای، وضعیت شهرستان های استان را در خصوص شیوع کرونا اعلام کرد که در آن، فقط یک شهر در شمال استان وضعیت نارنجی دارند.

به گزارش نای قلم، در این اطلاعیه آمده است: طبق بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته شهر خوی وضعیت نارنجی در خصوص شیوع بیماری کووید ۱۹ دارد و محدودیت‌های مربوط به این وضعیت در آنها اعمال می‌شود.

این اطلاعیه، افزوده است که شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، ماکو، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، تکاب، شاهین‌دژ، نقده، اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و سلماس، پلدشت، چایپاره، شوط و چالدران در وضعیت زرد هستند.

کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی در این اطلاعیه تاکید کرده است که فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نسبت به اجرای محدویت‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا از جمله دورکاری ادارات، تردد خودروها و فعالیت اصناف متناسب با وضعیت نارنجی و زرد شهرها، اقدام کنند.

گفتنی است، در ابتدای اجرای محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی، اول آذر امسال همه شهرستان های استان وضعیت قرمز داشتند ولی از هفته گذشته، همه مناطق استان از این وضعیت خارج شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا