اخبار
کد خبر : 11663 ۱۳۹۹/۱۰/۱۰   ۱۰:۱۰:۲۲

رییس اداره بهزیستی پیرانشهر خبر داد؛
پرداخت بیش از یک میلیارد تومان به دانش‌آموزان شین‌آبادی

 

رییس اداره بهزیستی پیرانشهر از پرداخت بیش از یک میلیارد و ۷۳ میلیون تومان به ۲۴ نفر از دانش‌آموزان حادثه‌دیده شین‌آبادی و خانواده هایشان خبر داد.

به گزارش نای قلم، فتاح آزور در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۷۳ میلیون و ۹٠٠هزار تومان به ۲۴ نفر از دانش‌آموزان حادثه‌دیده شین‌آباد پیرانشهر و خانواده‌های آنها در اداره بهزیستی پیرانشهر پرداخت شد.

وی اضافه کرد: طی هفته جاری در دی ماه به دانش‌آموزان حادثه‌دیده به ازای هر دانش‌آموز بر اساس سطح معلولیت در چهار سطح خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید با حداقل ۱۴ میلیون تومان برای هر دانش‌آموز با سطح معلولیت خفیف تا حداکثر ۵۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان برای هر دانش‌آموز با سطح معلولیت خیلی شدید پرداخت شده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ادامه داد: در مجموع برای ۲۴ نفر از اولیاء ۴۷۷ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان، برای ۲۴ نفر از دانش آموزان نیز ۵۹۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت شد و مجموع پرداختی دانش آموزان و خانواده ها به یک میلیارد و ۷۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

آزور افزود: این پرداختی‌ها برای دانش آموزان جهت افتتاح حساب بلند مدت بانکی و برای خانواده‌ها جهت تامین بخشی از هزینه‌های درمان، کمک معیشت و ... پرداخت شده است.

به گزارش نای قلم، ۱۵ آذرماه ۱۳۹۱ مدرسه ابتدایی دخترانه انقلاب اسلامی "شین آباد" در شهرستان مرزی پیرانشهر به دلیل استفاده از بخاری نفتی غیراستاندارد، دچار آتش‌سوزی شد.

در این حادثه ۲ دانش‌آموز فوت کردند و 24 دانش‌آموز این مدرسه دخترانه نیز دچار سوختگی شدند که سوختگی ۱۴ نفر از آنها شدید بود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا