اخبار
کد خبر : 11645 ۱۳۹۹/۱۰/۰۸   ۲۰:۵۵:۵۹

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء:
٩٠ عنوان برنامه ویژه دهه بصیرت در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با دهه بصیرت و میثاق با ولایت ٩٠ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش نای قلم، سرهنگ پاسدار تقی نجمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و روشنگری در بین جوانان به مناسبت دهه بصیرت به عنوان شاخص ترین برنامه در کنار سایر برنامه ها در تمام پایگاه های بسیج و مساجد اجرا می شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی در پایگاه‌های شهدا و مساجد، پویش خدمات مومنانه به نیابت از شهید سلیمانی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، دیدار با خانواده‌های شهدای سلامت و مدافعان حرم و پویش نذر خون در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: تداوم خدمت صادقانه، برگزاری نشست‌های روشنگری دهه بصیرت به صورت مجازی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف یا موضوعات شهید سلیمانی، برگزاری مسابقه از وصیت نامه شهید سلیمانی و عطر افشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه اجرا می‌شود.

نجمی اضافه کرد: راه‌اندازی خودروهای سیار در شهرستان‌ها و پخش آهنگ‌های انقلاب در سطح شهرستان‌ها، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان و مدافعان حرم و مدافعان سلامت، انتشار تولیدات چندرسانه‌ای و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش خدمت مؤمنانه در سه دوره در آذربایجان‌غربی اجرا شده است، افزود: در این راستا ۶٧۵ هزار بسته معیشتی در سه مرحله توزیع شده است و این روند خدمت رسانی در این دهه نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا