اخبار
کد خبر : 11643 ۱۳۹۹/۱۰/۰۸   ۲۰:۴۹:۳۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان:
بیش از سه هزار مدرسه در مناطق محروم آذربایجان غربی قرار دارد

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: از پنج هزار مدرسه استان، بیش از سه هزار مدرسه در مناطق روستایی، محروم و مرزی قرار دارد.

به گزارش نای قلم، سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی صبح امروز با حضور در محل دفتر مدیرکل اموزش و پرورش استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار گفت: در شرایط کنونی، ایجاد زیرساخت آموزش مجازی بویژه در مناطق محروم منجر به تحقق عدالت آموزشی می شود.

 مهین منافی، با بیان اینکه امروز اکثر مدارس استان از ابزار اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند، افزود: پس از شیوع بیماری کرونا و آغاز آموزش مجازی، یک هزار و 551 مرکز آموزشی شهری و یک هزار و 177 مرکز روستایی از فناوری اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

این مقام مسئول با تقدیر از مسئولان شرکت مخابرات استان خاطرنشان کرد: امروز بسترسازی برای بهرمندی از تکنولوژی و ابراز آموزشی روز در نظام تعلیم و تربیت ضروریست.

منافی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نقش خود را ایفا کنند چراکه محصول آموزش و پرورش، در جامعه تجلی خواهد یافت.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تاکید بر تلاش مخابرات منطقه آذربایجان غربی برای اتصال روستاهای محروم به اینترنت گفت: با توجه به بحث آموزش مجازی دانش آموزان روستایی، مخابرات منطقه آذربایجان غربی به دنبال اجرا شدن هر چه سریعتر پروژه هاست.

چنگیز نوری با بیان اینکه ظرفیت سازی فیبرنوری FTTH در دستور کار شرکت مخابرات استان قرار دارد، افزود: اخیرا 2 میلیارد ریالجهت بهره مندی مدارس استان از فیبر نوری هزینه شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا