Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11619 ۱۳۹۹/۱۰/۰۶   ۱۰:۰۵:۳۴

اخبار کوتاه آذربایجان غربی؛
۱۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان آذربایجان غربی اهدا شد

 

مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر اهدایی توسط این اداره کل و از طریق بسیج دانش‌آموزی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

به گزارش نای قلم، سپیده طیب قاسمی در دیدار مسئول بسیج دانش آموزی سپاه شهدای استان با وی افزود: این اداره کل همکاری تنگاتنگی با بسیج دانش آموزی در زمینه تجهیز حوزه های دانش آموزی و کمک به دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر و سایر ملزومات دارد.

در این دیدار لوح قدردانی از طرف فرمانده سپاه شهدا به مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در راستای تعاملات وسیع انجام شده با این بخش و بسیج دانش آموزی و پیشبرد اهداف تعریف شده توسط مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان اهدا شد.

شهرستان ارومیه دارای حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار دانش آموز است.

۶۲۰ هزار دانش آموز نیز در کل آذربایجان غربی مشغول به تحصیل هستند.

*انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مدرسه ۲ کلاسه در ارومیه

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: تفاهم نامه احداث یک باب مدرسه ۲ کلاسه مشارکتی در روستای مشیک از توابع بخش انزل ارومیه توسط خلیل رضایی از یزد و اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی به امضا رسید.

به گزارش نای قلم، سپیده طیب قاسمی در گفتگوی اختصاصی افزود: این مدرسه ۲ کلاسه به صورت مشارکتی با زیربنای ۱۵۰متر مربع و اعتباری بیش از ۷.۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: یک مدرسه ۱۲ کلاسه در ریحان‌آباد ارومیه توسط این خیر احداث شده است.

به گفته مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی، این دومین مدرسه است که با مشارکت این خیر مدرسه‌ساز احداث می‌شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا