اخبار
کد خبر : 11613 ۱۳۹۹/۱۰/۰۵   ۲۲:۳۱:۳۰

با صدور اطلاعیه ای انجام شد؛
واکنش استانداری آذربایجان غربی به انتشار فیلم درگیری فرماندارنقده

 

روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با انتشار اطلاعیه ای در خصوص انتشار فیلم درگیری فرماندار نقده با دو نفر نسبت به حواشی ایجاد شده در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش نای قلم، روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در این توضیحات آورده است، پیرو انتشار فیلمی از دعوای یکی از کارکنان استانداری آذربایجان غربی با دو نفر در فضای مجازی توضیحات زیر جهت استحضار و اطلاع افکار عمومی منتشر می‌شود.

به استحضار می‌رساند فیلم منتشره از دعوای یکی از کارکنان استانداری آذربایجان غربی با برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی متعلق به سال ۱۳۹۵ و پیش از عهده‌داری مسئولیت فرمانداری شهرستان نقده است و ارتباطی به موقعیت اداری فعلی ایشان ندارد و طرفین آشتی کرده و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

دعوای رخ داده صرفاً به دلیل این بوده که ایشان به عنوان واسطه حل یک مسئله مالی پیش‌قدم شده بود اما موضوع از مسیر عادی خارج و به دعوا و درگیری منجر شد.

ضمن عذرخواهی بابت رفتار صورت گرفته در فیلم که مغایر با ویژگی‌های خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به آگاهی می‌رساند، شناسایی عوامل پشت صحنه انتشار فیلم که پس از چهار سال به قصد برهم زدن فضای مساعد شهرستان نقده و استان اقدام به این کار کرده اند در دست بررسی است و نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

چند روز گذشته انتشار وسیع فیلم درگیری فرماندار نقده در فضای مجازی موجب ایجاد حواشی زیادی در استان شده است.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا