اخبار
کد خبر : 116 ۱۳۹۴/۰۴/۰۷   

مجلس و دولت توجه ويژه به استان‌هاي مرزي دارند

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به استان‌های مرزی و شهرهایی که در دوران دفاع مقدس در معرض آسیب بوده‌اند توجه ویژه‌ای شود که مجلس و دولت به آن اهتمام دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد كه برای شرکت در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شیمیایی سردشت به استان آذربایجان غربی سفر كرده است، با بيان اينكه اقتصاد مقاومتی به دستور جمهوری اسلامی تبدیل شده است، اظهار اميدواري كرد قدم‌های بلندي در راستاي رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه ملی و پیشرفت استان آذربایجان غربی برداشته شود.

وي آذربايجان غربي را نماد ایستادگی، غیرت، افتخار و دفاع از ایران اسلامی عنوان كرد و افزود: شهرهای سردشت و پیرانشهر در برابر متجاوزان ایستادگی کرده‌ و شهدای عالیقدری را تقدیم انقلاب داشته‌اند یاد و خاطره شهدای عالیقدر بمباران شیمیایی سردشت و جانبازان شیمیایی پرافتخار این حادثه را گرامی می‌داریم.

ابوترابی‌فرد، تصریح کرد: تیرماه یادآور حوادث تلخی همچون حادثه انفجار محل حزب جمهوری اسلامی ایران که باعث شهادت 72 تن از انسان‌های فرهیخته ملت ایران شد است و همچنین هدف قرار گرفتن هواپیمای جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس است که این حوادث بیانگر دشمنی ویژه نظام سلطه به مدیریت آمریکای جنایتکار علیه کشورمان ایران است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید این ایام را به روزهای ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی زیاده‌خواهان و دفاع از حقوق ملت ایران تبدیل کنیم و در کنار قدم‌هایی که برای افزایش اقتدار ملی برداشته می‌شود، باید به استان‌های مرزی و شهرهایی که در دوران دفاع مقدس در معرض آسیب بوده‌اند توجه ویژه‌ای شود که مجلس و دولت به آن اهتمام دارند.

گفتني است عصر امروز مزار شهدای فاجعه شیمیایی بمباران شیمیایی سردشت با حضور حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، حسن قشقاوی معاون کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی همزمان با ۲۸ مین سالروز این حادثه در سردشت عطرافشانی و غبارروبی شد.

استاندار آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهدای استان ضمن استقبال از میهمانان داخلی و خارجی با نثار فاتحه و گلباران مزار شهدای این فاجعه انسانی به مقام شامخ شهدای سردشت ادای احترام کردند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا