Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11583 ۱۳۹۹/۱۰/۰۲   ۰۹:۰۹:۰۱

در 24 ساعت گذشته؛
چهار بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، چهار نفر در استان جان خود را با این بیماری از دست دادند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در ۲ روز گذشته نیز به ترتیب پنج و شش نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده بودند.

وی اضافه کرد: این کاهش آماری، نتیجه اجرای محدودیت ها و همچنین همراهی مردم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بوده که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: با افزایش چهار فوتی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل فوتی های مربوط به بیماری کووید ۱۹ در استان به سه هزار و ۲۶۵ نفر رسید.

آقازاده با اشاره به ابتلای ۱۴۱ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی اظهار کرد: با افزایش این رقم، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به بیش از ۹۶ هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

وی گفت: همچنین طی این مدت، حدود ۶۰ نفر در آذربایجان غربی به خاطر ابتلا به بیماری های سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند و رقم کل بستری ها در استان به ۶۰۱ نفر رسید که از این تعداد، ۲۹۱ نفر مشکوک و ۳۱۰ نفر مبتلای قطعی هستند.

وی افزود: از این تعداد، ۲۰۸ نفر همچنان تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و ۵۱ نفر نیز متصل به ونتیلاتور هستند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا