Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11560 ۱۳۹۹/۰۹/۲۹   ۲۰:۳۷:۵۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛
وجود ۴۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های آذربایجان غربی

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۴۴ نقطه پرحادثه در جاده‌های استان شناسایی شده که از این تعداد ۹ مورد اصلاح شده است.

به گزارش نای قلم، ارسلان شکری در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: از میان ۴۴ نقطه پرحادثه در استان که تمام آن‌ها آشکارسازی و آرام‌سازی شده بودند ۵۰ درصد نقاط برای حذف کامل و اساسی مورد هدف قرار داشت که ۹ نقطه به طور همزمان اصلاح شده اند.

او تصریح کرد: ۱۳ نقطه نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حال عملیات حذف کامل و اساسی است که تا پایان سال مالی امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: برای حذف اساسی و دایم نقطه حادثه‌خیز «تمر»، عملیات رمپ ورودی و خروجی تمر به طول ۴۹۰ متر و دور برگردان سه راهی تمر به طول ۴۷۰ متر با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در دو لایه آسفالت و عملیات خط کشی و نصب علائم و تابلو‌های ایمنی انجام گرفته است.

شکری اظهار داشت: علاوه بر حذف اساسی نقطه حادثه خیز تمر، نقاط حادثه خیز مشک آباد در محور ارومیه - گلمانخانه، بالستان در محور ارومیه - مهاباد، کاشی فروشی در محور سردشت - پیرانشهر، سه راهی حیدر آباد در محور میاندوآب - شاهین دژ، سه راهی دارلک در محور ارومیه - میاندوآب، زیر گذر شیخ لر در محور میاندوآب - بوکان، نساجی در محور خوی - ماکو، کارخانه نوشابه در محور ارومیه - اشنویه نیز به طور کامل اصلاح شده اند.

شکری گفت: حذف نقاط پرحادثه نقش اساسی در کاهش و تقلیل تصادفات داشته و کاهش تصادفات جاده‌ای در نقاطی که به طور کامل اصلاح شده اند، چشمگیر بوده و امید است با تامین اعتبارات مورد نیاز و حذف اساسی تمام نقاط پر حادثه استان شاهد تقلیل بیشتر تصادفات باشیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا