Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11558 ۱۳۹۹/۰۹/۲۹   ۲۰:۲۴:۳۴

معاون استاندار:
شهرداران احداث پارک بانوان در شهرهای استان را در اولویت قرار دهند

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای مناسب تفریحی ویژه بانوان گفت: شهرداران، ایجاد و احداث پارک بانوان در شهرهای استان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش نای قلم، آیدین رحمانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ایجاد پارک های بانوان و بازارچه های خوداشتغالی ویژه بانوان استان، با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای مناسب با استاندارهای لازم برای تفریح بانوان در شهرهای مختلف استان، اظهار کرد: ضروری است شهرداران استان در سال جاری و سال آینده اعتبار ویژه ای را به ایجاد و احداث پارک های ویژه بانوان اختصاص دهند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایجاد پارک های ویژه بانوان در استان، این موضوع در کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب می‌شود تا شهرداران استان برای احداث و ایجاد این پارک ها در شهرهای ستان ملزم شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در شهرهایی که طرح تفصیلی شهری نیز در حال اجرا و مطالعه است، مشاور موظف خواهند بود تا ایجاد پارک های بانوان و بازارچه های خود اشتغالی ویژه بانوان را به صورت ویژه مد نظر داشته باشند.

رحمانی همچنین با تاکید بر اهمیت حمایت از اشتغال بانوان و بویژه اشتغال زنان سرپرست خانوار و ایجاد باراچه های مناسب برای عرضه محصولات و تولیدات آنان در شهرها، گفت: پیشنهاد می شود کارگروه ویژه ای با مشارکت دفتر امور بانوان استانداری، شهرداری، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد و راهکارهای مناسب و کاربردی برای ایجاد این نوع بازارچه ها در استان ارائه شود.

مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری آذربایجان غبی نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره ملی تجلیل از ۱۷۰۰۰ زن شهیده، جانباز و آزاده در بهمن ماه، گفت: بر اساس مصوبه این کنگره حداقل یک معبر و یا یک مکان به نام زن شهیده در هر شهراستان نامگذاری و المان و یادمان زنان شهیده و ایثارگر در محیط شهری و روستایی شهرستان ها طراحی و اجرا شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا