اخبار
کد خبر : 11534 ۱۳۹۹/۰۹/۲۶   ۱۹:۲۴:۵۶

مدیرشعب پست بانک استان:
پست بانک در 275 روستای آذربایجان غربی باجه بانکی دارد

 

مدیرشعب پست بانک آذربایجان غربی گفت: پست بانک به عنوان بانک عامل و تخصصی حوزه ICT با هدف ارائه خدمات بانکی در شهرهای توسعه‌نیافته و روستاهای دورافتاده در 275 روستای استان باجه بانکی دارد.

به گزارش نای قلم، عباس آبنوس در گفتگوی خبری از صعود 21 پله ای پست بانک استان در مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: با توسعه شبکه ملی اطلاعات و اجرای سیاست های خرده بانکداری در روستاهای استان، پست بانک آذربایجان غربی در تحقق هدف سپرده ای به رتبه 2 کشوری رسید.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در بحث ایجاد چهار خدمات اصلی بانکی، آموزش، کشاورزی و سلامت در بستر شبکه ملی اطلاعات پست بانک استان خدمات خرده بانکداری را تا دورافتاده‌ترین نقاط روستایی استان ایجاد کرده است که این موضوع با توجه به شیوع کرونا و کاهش تردد روستائیان باعث ارائه خدمات مطلوب و افزایش سپرده‌گذاری و تراکنش مالی روستائیان در بستر پست بانک شد.

آبنوس اضافه کرد: در باجه‌های بانکی خدماتی از قبیل افتتاح و انجام خدمات مربوط به حساب جاری، خدمات در زمینه‌های پولی و مالی، سرمایه‌گذاری و وصول چک مشتریان را انجام می‌دهد که نیاز روستائیان را در زمینه‌های اقتصادی، تقلیل ایاب و ذهاب طولانی ساکنان به منظور کاهش ترافیک و ترددها در این شرایط کرونایی را تامین کرده است.

مدیرشعب پست بانک استان تصریح کرد: به دنبال استقبال چشمگیر مردم از دفاترICT روستایی، این دفاتر به عنوان پیشخوان دولت در مناطق روستایی، واسطه ارائه خدمات خرده بانکداری است که اخیرا با اضافه کردن امکان وصول چک مشتریان (شبکه چکاوک) در 170 دفتر ICT  روستایی استان موجب افزایش سرمایه‌گذاری در پست بانک تا 263 درصد تحقق هدف سپرده‌ای امسال شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا