Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11521 ۱۳۹۹/۰۹/۲۵   ۱۰:۵۶:۰۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
کرونا بر تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری سایه افکنده است

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: اپیدمی کووید ۱۹ بر تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری سایه افکنده است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ناصر خدایاری در بازدید از روند سی و دومین جشنواره تئاتر استان اظهار کرد: در پرتو تدابیر و برنامه‌ریزی‌های سنجیده‌ی انجمن هنرهای نمایش استان، روح و تحرک جدیدی در کالبد هنر نمایش استان دمیده شده است.

 وی افزود: این دوره از جشنواره در قیاس با‌ گذشته از وجوهی متمایز چون جامعه‌محور شدن نمایش، تعمیم و تسری طرح‌ها و پروژه‌ها به سراسر استان از جنوبی‌ترین تا شمالی‌ترین شهرستان‌ها، کیفی شدن نمایش برخی شهرستان‌ها، مساله محور شدن طرح‌ها، فراهم شدن امکان انتخاب آثار از برخی شهرستان‌ها، آن هم برای اولین بار، تشکیل و ساماندهی انجمن نمایش شهرستان‌ها، افزایش حجم آثار رسیده و آثار برگزیده در مقایسه با سال‌های گذشته، اهتمام تمام شهرستان‌ها در ارسال آثار به جشنواره، تقویت روحیه مشارکت و رقابت بین شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: از دیگر وجوه تمایز این دوره از جشنواره، برگزاری آن با رعایت همه دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی است که با هدف صیانت از سلامت هنرمندان ذینفع صورت می‌گیرد.

خدایاری اضافه کرد: اطمینان واثق دارم که با پشتکار و جدیت دبیرخانه و با تعامل همه هنرمندان، فردای درخشانی برای هنرهای نمایشی استان رقم خواهد خورد و بر اوراق زرین موفقیت‌های عزیزان این رشته از هنر این دیار برگ های رنگین و مضاعفی خواهد افزود.

شایان ذکر است، سی و دومین جشنواره تئاتر استان آذربایجان غربی، از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ آذرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸عصر به همت معاونت هنری و سینمایی و به دبیری انجمن نمایش استان در سالن آمفی تاتر مجتمع فرهنگی وهنری ارومیه درحال برگزاری است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا