Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11513 ۱۳۹۹/۰۹/۲۴   ۲۱:۱۱:۴۶

در راستای کاهش خطر ابتلا به کرونا تاکید شد؛
توصیه‌های یلدایی به ایثارگران برای پیشگیری از کرونا

 

معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای پیشگیری و کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا بویژه در شب یلدا توصیه‌هایی را به ایثارگران ارائه کرد.

به گزارش نای قلم از پایگاه اطلاع رسانی «ایثار»، در اطلاعیه معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران که روز دوشنبه انتشار یافته، آمده است: والدین معظم و همسران گرامی شهدا و جانبازان معزز از جایگاه خاصی در بین خانواده و مردم برخوردار هستند و به همین دلیل در اعیاد و مناسبت‌های مختلف رفت و آمدهای زیادی به منظور دیدار این عزیزان به منازل آنان انجام می‌شود.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ در شرایط فعلی و شیوع بیماری کووید ۱۹ و توجه به این مسئله که طبق بررسی‌های صورت گرفته بیشترین انتقال این بیماری از طریق رفت و آمد و دیدار در منازل انجام می‌شود، به این گروه از ایثارگران عزیز که با توجه به شرایط سنی و جسمی در معرض آسیب‌های بیشتری هستند اکیداً توصیه می‌شود از رفت و آمد به خصوص در شب یلدا خودداری کنند و برای دیدار با عزیزان خود از شبکه‌های اجتماعی و مجازی استفاده کنند.

گفتنی است، امسال ایرانیان شب یلدا را به خاطر شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی متفاوت از سال های گذشته برگزار می‌کنند.

یکی از ویژگی های جشن باستانی شب یلدای باستانی، برپایی دورهمی های خانوادگی است اما توصیه های پزشکی بر این است که این جشن با پرهیز از حضور دستجمعی برگزار شود.

مسوولان از مردم همه مناطق کشور خواسته‌اند تا دورهمی و تجمع خانوادگی را به حداقل رسانده و شب یلدای امسال را به صورت مجازی برگزار کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا