اخبار
کد خبر : 11452 ۱۳۹۹/۰۹/۱۷   ۱۱:۱۷:۲۰

رییس پلیس راه استان:
جاده‌های آذربایجان‌غربی لغزنده است

 

رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بارش برف و باران در روز گذشته در بیشتر محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر جاده های مواصلاتی استان بخصوص جنوب استان لغزنده است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کمال حسین‌زاده در گفتگوی اختصاصی، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران در روز گذشته در بیشتر محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر جاده های مواصلاتی استان بخصوص جنوب استان  لغزنده است.

وی با بیان اینکه کارکنان پلیس راه استان با همکاری عوامل راهداری آماده خدمت رسانی به رانندگان هستند، افزود: با وجود بارش باران و برف لغزنده بودن محورهای جنوبی استان، هم اکنون تردد در جاده‌ها به صورت عادی و روان انجام می‌شود.

رییس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه رانندگان با توجه به شرایط موجود از تردد غیر ضروری خودداری کنند،تصریح کرد: در صورت ضرورت، قبل از حرکت باید از سالم بودن وسیله نقلیه به ویژه بخاری و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند و تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته باشند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی از شتاب و عجله پرهیز کرده تا شاهد حادثه ‌ای تلخ و ناگوار نباشیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا