Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11441 ۱۳۹۹/۰۹/۱۶   ۱۷:۲۰:۱۰

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛
استقرار پلیس راه در بیش از ۱۰۰۰ نقطه آذربایجان غربی

 

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: از نخستین روز اجرای طرح محدودیت های کرونایی، نیروهای پلیس راه و راهور در یک هزار و ۷۰۶ نقطه استان مستقر شدند.

به گزارش نای قلم، مسعود خرم‌نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، در دو حوزه ماموریتی کنترل تردد خودروها و نظارت بر اصناف برای نیروی انتظامی وظایفی محول شد.

وی با بیان اینکه مهم ترین رویکرد پلیس در اجرا و نظارت بر این محدودیت ها بر محوریت اقناع سازی افکار عمومی برنامه ریزی شد، ادامه داد: از نخستین روز اجرای این محدودیت ها و به منظور نظارت و کنترل ترددهای خودرویی،‌ نیروهای پلیس راه و راهور در مجموع در یک هزار و ۷۰۶ نقطه در سطح استان مستقر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد:‌ در رویکرد اقناع سازی نیز ۵۸ هزار و ۴۴۳ تذکر لسانی به رانندگان خودروها در رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان پلیس ارائه شد و ۴۱ هزار و ۴۷۱ دستگاه خودروی غیربومی نیز از ورودهای محورهای مواصلاتی استان عودت داده شدند.

خرم نیا افزود: با توجه به محدودیت های ترافیکی از ساعت 21 تا 4 صبح نیز برای  راننده و مالک خودرو که ترددهایی غیرقانونی داشتند از طریق سامانه های پیامکی اطلاع رسانی و تذکرات لازم داده شد.

وی با اشاره به حوزه دیگر مسئولیتی پلیس در نظارت بر اماکن عمومی و اصناف، گفت:‌ با همکاری تیم های مشترک پلیس،‌ علوم پزشکی، صمت و اصناف، مصوبات اعلامی بر نوع و نحوه فعالیت های واحدهای صنفی نیز در این مرحله از اجرای طرح با جدیت دنبال شد و تعداد  ۱۸ هزار و ۸۳۰ تذکر به صاحبان اماکن عمومی در رعایت مصوبات اعلامی ارائه شد و تعداد یک هزار و ۴۸۱ واحدی صنفی بی توجه نیز پلمب شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان از همراهی خوب مردم، اصناف، رسانه و تلاش های شبانه روزی کارکنان در شرایط نامساعد جوی قدردانی و خاطرنشان کرد:‌ خدمتگزاری به مردم در حوزه سلامت و امنیت توفیقی برای کارکنان انتظامی استان است و شرایط سخت و وضعیت های جوی نیز هیچ‌گونه تاثیر در نوع ارائه خدمات پلیس نخواهد داشت.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا