اخبار
کد خبر : 11438 ۱۳۹۹/۰۹/۱۶   ۱۶:۵۵:۰۵

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان غربی؛
باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر متلاشی شد

 

یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان غربی متلاشی و از آنان ۵۲۰ کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش نای قلم به نقل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، طی اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی، یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر که توسط سه تبعه خارجی در داخل کشور هدایت می‌شدند، متلاشی و ۵۲۰ کیلوگرم هروئین از این باند کشف شد.

در این عملیات سرکرده داخلی باند به همراه سه نفر از اعضای اصلی باند مذکور دستگیر شدند.

در دو عملیات دیگر نیز انبار‌های بزرگ دپوی سلاح و مهمات جنگی و شکاری در روستا‌های مرزی استان شناسایی و بیش از ۵۰۰ قبضه انواع سلاح کمری، شورشی و شکاری و حدود ۱۴ هزار تیر، فشنگ سلاح کمری کشف و ضبط شد.

وزارت اطلاعات به کلیه باند‌هایی که در زمینه‌های مختلف قاچاق فعالیت می‌کنند هشدار می‌دهد که فعالیت‌های مجرمانه و ضدامنیتی آن‌ها در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد و برخورد جدی با آن‌ها انجام خواهد گرفت.

وزارت اطلاعات همچنین ضمن قدردانی از مردم فهیم و انقلابی ایران در راستای همکاری با فرزندان خود در این وزارتخانه، اعلام می‌کند: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه‌های مختلف قاچاق، مراتب را می‌توانند با سامانه ۱۱۳ در میان بگذارند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا