Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11381 ۱۳۹۹/۰۹/۰۹   ۱۸:۳۷:۱۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
۱۰ شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز است

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی روند نزولی به خود گرفته است، گفت: هم اکنون ۱۰ شهر استان در وضعیت قرمز بوده و هفت شهر هم در وضعیت نارنجی قرار دارد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: این استان یک موج بسیار سهمگین را در شیوع بیماری کرونا گذراند و اکنون سیر نزولی را طی می‌کند.

وی، با موثر خواندن اعمال محدودیت‌ها در کاهش میزان بستری و فوتی ناشی از کرونا درآذربایجان‌غربی افزود: محدودیت‌هایی ازجمله محدودیت ترددها، تعطیلی مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ در شهرهای قرمز، محدودیت فعالیت پس از ساعت ۱۸ و همچنین محدودیت‌های منع تردد 21 شب تا ۴ بامداد موجب کاهش تعداد بستری و فوتی در استان شده است.

آقازاده تصریح کرد: بیشترین تعداد بستری های سندرم حاد تنفسی در استان، یک هزار و ۷۵۲ بیمار بود که این تعداد رو به کاهش بوده و به حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: براساس بررسی آماری انجام یافته، در روزهای آینده تعداد بیماران بستری در استان سیر نزولی را طی کرده و کاهش می یابد اما مردم و مسئولان نباید از این بیماری غافل شوند زیرا در صورت غفلت و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با موج چهارم مواجه می شویم که بسیار سهمگین تر از موج سوم خواهد بود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا