Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11379 ۱۳۹۹/۰۹/۰۹   ۱۸:۳۷:۱۲

استاندار آذربایجان غربی خبر داد؛
روند کاهشی بیماری کرونا در آذربایجان غربی

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: به جهت همکاری خوب مردم و تقویت نسبی نظارت‌ها شاهد روند کاهشی بیماری کرونا در استان هستیم اما باید مراقب بود که با موج چهارم بیماری مواجه نشویم.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در مراسم آغاز بکار رسمی طرح محله‌محور شهید سلیمانی اظهار کرد: مشارکت مردم عامل اصلی قطع زنجیره شیوع کروناست.

وی افزود: برای حمایت‌های لازم از طرح محله‌محور هماهنگی‌های لازم از طریق وزارت کشور انجام گرفته است.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی گامی اساسی در شناسایی زودهنگام بیماری کرونا و حمایت از گروه های در معرض آسیب است.

شهریاری ادامه داد: با مشارکت گسترده بسیج، شبکه های بهداشت، هلال احمر، کمیته امداد، شهرداری و خیران در این طرح ارائه مراقبت‌ها و خدمات ضروری بهداشتی از طریق حضوری و غیرحضوری، شناسایی زودهنگام بیماری و پاسخ سریع به آن، قرنطینه خانگی و مراقبت از گروه‌های در معرض آسیب و مشارکت در درمان سرپایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح مبتنی بر هر خانه یک پایگاه سلامت است، گفت: تشدید نظارت بر مقررات بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده و هدفمند و هوشمند، قرنطینه خانگی و رهگیری هوشمند بیماران، آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش موارد بستری از راهبردهای اجرای این طرح است.

در این جلسه که فرمانداران و مدیران متولی در شهرستان ها بصورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند ابعاد اجرایی طرح محله محور شهید سلیمانی طرح و تصمیمات لازم برای اجرای دقیق آن اتخاذ شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا