اخبار
کد خبر : 11369 ۱۳۹۹/۰۹/۰۸   ۱۰:۰۵:۲۷

در پیام‌های جداگانه‌ای؛
مسوولان آذربایجان غربی شهادت شهید فخری‌زاده را تسلیت گفتند

 

جمعی از مسوولان آذربایجان غربی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را تسلیت و تبریک گفتند.

به گزارش نای قلم، بعد از ظهر جمعه عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند. این اقدام تروریستی واکنش مسوولان و شخصیت های سیاسی را در پی داشت.

* مرتکبین این جنایت به سزای اعمال ننگین‌شان می‌رسند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با صدور پیام تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان، تاکید کرد: استکبار جهانی و تروریست های وابسته بدانند با این اقدامات ضدانسانی و خائنانه نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله های علم ‌و فناوری خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت‌انگیز بزودی به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در پی شهادت دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است :شهادت مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری زاده که در اقدامی تروریستی به لقاء الله شتافت، مردم بصیر و همیشه آگاه  ایران ‌اسلامی را داغدار کرد و موجب تالم‌ و تاثر اینجانب گردید.

شهید سرافراز محسن فخری زاده یکی از شخصیت‌های برجسته علمی و پژوهشی در حوزه دانش هسته ای و دفاعی در کشور محسوب می‌شد که سال‌ها عمر با برکت خود را در مسیر خدمت به نظام‌اسلامی و ارتقای علمی و تحقیقاتی کشور صرف نمود که همواره در لیست ترور دشمنان قرار داشت و امروز با نثار خون مطهر خود نشان داد، اعتماد به دشمن جنایتکار و مذاکره با ایادی استکبار و کشورهایی که جز رسیدن به اهداف شوم خود مسیری را دنبال نمی کنند ثمری جز ریخته شدن خون‌ها و‌ از دست دادن سرمایه‌های حقیقی این مرز و بوم نخواهد داشت .

استکبار جهانی و تروریست های وابسته بدانند با این اقدامات ضدانسانی و خائنانه نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله های علم‌و فناوری خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت‌انگیز بزودی به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای این شهید سرافراز علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

* این گونه رفتارها مانعی در مسیر بالندگی انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی نیز در پی شهادت دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: خبر ترور دانشمند فرهیخته، شهید "محسن فخری‌زاده" معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی کشور که دارای یک وجهه علمی بالا و سابقه طولانی در نوآوری‌های دفاعی بود، موجب تاسف و تاثر گردید.

این پیام افزوده است: استکبار و عوامل صهیونیستی باید بدانند که رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش، امروز قائم به هیچ فردی نیست و این گونه رفتارها نه تنها کمترین مانعی در مسیر بالندگی انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد، بلکه عزم و اراده ایرانیان را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان های علمی جهان چندین برابر خواهد ساخت.

اینجانب این ضایعه را محضر فرماندهی محترم کل قوا(مدظله العالی)، جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور و خانواده محترم آن عزیز، تبریک و تسلیت عرض می نمایم  و برای آنان صبر الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

* ترور دانشمند فرهیخته ورشکستگی سلطه‌جویان را ثابت کرد

استاندار آذربایجان غربی نیز در پی شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است، ترور دانشمند فرهیخته شهید محسن فخری زاده بار دیگر ورشکستگی خودخواهان و سلطه جویان بین المللی را ثابت کرد. دشمنان این نظام با آگاهی از ناتوانی خود در برابر پیشرفت های علمی فرزندان این سرزمین به اعمال غیرانسانی تروریستی روی می آورند.

اینجانب بدین وسیله این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری، ملت استوار ایران اسلامی، نیروهای مسلح، جامعه علمی و خانواده آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و سکینه الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات را از خداوند متعال مسالت دارم.

* دشمن عُرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد

بسیج رسانه آذربایجان غربی هم در پی شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است، بار ديگر استكبار جهاني به سرکردگی رژیم های تروریستی آمریکا و اسرائیل یکی از فرزندان رشید این کشور را آسمانی کرد .

دانشمند برجسته ایران اسلامی شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که از ذخایر علم و عمل در صیانت این سرزمینِ شهادت خیز بود، با دست جنایتکار ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی ترور ناجوانمردانه شد و طبق فرمایش فرمانده دلاور نیروی قدس سپاه، این آخرین دست ‌و پا زدن‌های قلدرهای جهان و غارتگران بین‌المللی است، دشمن عُرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد. مرگ اسرائیل نزدیک است.

امروز كه دانشمندان و فرهيختگان ايران اسلامی به پشتوانه هدایت های پیامبرگونه‌ی مقام عظمای ولایت و با ايمان و تلاش جهادی، با وجود تحريم و تهديدها به توانمندي‌های بازدارنده و شگرفی دست يافته اند، دشمن زبون با ترور دانشمندان زبده، انقلابی و شاخص درصدد ضربه زدن به بدنه علمي کشور می باشد. زهی خیال باطل.

دشمنان باید بدانند که با این‌گونه جنایات نمي‌توانند مانع رشد فرزندان اين مرز و بوم شوند و ایرانیان سرافراز با عزم و اراده بیشتر راه شهیدان غیور میهن را ادامه داده و تا مجازات عاملان این ترورها از پای نخواهند نشست.

جامعه رسانه‌ای و ملت فهيم و بزرگوار ايران اسلامي با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند انقلابی به پيشگاه حضرت ولي عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای مسلح و همسنگران آن شهید و به ويژه خانواده گرانقدر ایشان از مسئولان نظامی، سیاسی و امنیتی کشور انتظار دارد در موعد مناسب، مجازات سختی را بر پیکره طراحان و عاملان این جنایت وارد سازند.

جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی نیز با پیام‌های جداگانه شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را تسلیت و تبریک گفتند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا