اخبار
کد خبر : 1136 ۱۳۹۴/۰۹/۱۲   

افت 12 درجه اي دماي هوا در آذربايجان غربي

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اثر ریزش هوای سرد از عرض های شمالی و بارش برف دمای هوا در آذربایجان غربی تا 12 درجه کاهش می یابد.

به گزارش نای قلم، مهدی صابری در گفت و گویی اظهار کرد: بارش برف که از ظهر امروز در اکثر شهرستان های استان آغاز شده است تا امشب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به دلیل ریزش هوا از عرض های شمالی، شاهد افت دمای 8 تا 12 درجه ای در استان خواهیم بود و این افت محسوس دما در طول هفته ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی تصریح کرد: فردا بارش برف در مناطقی از مرکز و شمال استان به شکل پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضع هوا در روزهای ابتدایی هفته آینده گفت: پیش بینی می شود در روزهای شنبه و یکشنبه در نواحی جنوب آذربایجان غربی بارش ها به شکل برف ادامه پیدا کند.

کولاک و کاهش ديد در محورهاي ارتباطي آذربايجان غربي     

با ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی و آغاز بارش برف بیشتر محورهای مواصلاتی در این استان لغزنده و مه آلود است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی هم گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از صبح امروز به استان و شروع بارش برف، در حال حاضر در بیشتر محور های ارتباطی استان بارش برف ادامه دارد.

سرهنگ فرمانی افزود: در بیشتر محور های شمالی استان محدودیت تردد وجود دارد و محور های ارومیه تا خوی، خوی تا قره ضیا الدین و ماکو به چالدران لغزنده است.

وی اضافه کرد: به دلیل کولاک شدید و کاهش دید در جاده های استان، مسافران قبل از سفر، وضعیت جاده ها را از ادارات مربوطه استعلام و برای مواجه با شرایط پیش بینی نشده سوخت کافی و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا