اخبار
کد خبر : 11358 ۱۳۹۹/۰۹/۰۶   ۱۷:۴۹:۰۴

معاون استاندار:
توزیع مرغ منجمد تا زمان تعادل قیمت در آذربایجان‌غربی ادامه می‌یابد

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توزیع ۴۵۰ تن مرغ منجمد آماده طبخ در استان گفت: این روند تا تعادل قیمت در بازار استان ادامه می یابد.

به گزارش نای قلم، نادر صادقی امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار آذربایجان غربی اظهار کرد: هیچ مشکلی از بابت توزیع مرغ منجمد آماده طبخ در سطح استان وجود ندارد و ذخایر موجود استان به میزان کافی بوده و روند توزیع مرغ منجمد همچنان در استان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: به منظور دسترسی آسان مردم به مراکز عرضه مرغ منجمد، تعداد این مراکز در استان به ویژه در ارومیه افزایش می یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت جوجه ریزی درمرغداری‌های استان اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری در مرغداری های استان نزدیک به سه میلیون قطعه جوجه ریزی شده است که از هفته جاری به تدریج مرغ گرم وارد بازار مصرف می شود.

جلیلی ادامه داد: چهار میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه در آبان ماه سال جاری در مرغداری‌های استان جوجه ریزی شده است که حدود ۶۰۰ هزار قطعه مازاد بر مصرف استان بوده و در ماه های پایانی سال وارد بازار می شود.

بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی تمامی نهاده های دامی مورد نیاز مرغداری ها توسط دولت تامین می شود و انتظار می رود با تامین نهاده های دامی قیمت مرغ به طور قابل توجهی کاهش یابد.

در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت فعالیت نانوایی ها در استان و همچنین توزیع شکر، روغن نباتی و برنج بحث و بررسی شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا