اخبار
کد خبر : 11355 ۱۳۹۹/۰۹/۰۶   ۱۷:۰۳:۲۰

آغاز بارش برف در استان؛
تردد در برخی محورهای آذربایجان غربی به کندی انجام می‌شود

 

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، یاسر اشتاد در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: فعالیت این سامانه از بامداد امروز به صورت باران در مناطق جنوبی استان آغاز شده و از صبح امروز به شکل بارش برف نمایان شد که از حوالی ظهر بارش برف در مناطق مرکزی استان نیز اتفاق افتاد.

وی افزود: فعالیت سامانه تا روز یک شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اضافه کرد: بارش ها از روز یکشنبه به صورت پراکنده و در مناطق جنوبی خواهد بود و از روز دوشنبه این سامانه از استان خارج می‌شود.

اشتاد خاطرنشان کرد: دمای استان نیز تا شش درجه به صورت میانگین کاهش می‌یابد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتطامی استان نیز در خصوص آخرین وضعیت تردد درجاده های استان گفت: بارش برف در سطح جاده های استان به خصوص جاده های شهرهای جنوبی آغاز شده است و ادامه دارد.

سرهنگ حسین‌زاده افزود: تردد در گردنه زمزیران سردشت، مائین بلاغ تکاب و تمرچین به پیرانشهر با زنجیر چرخ ممکن است.

وی ادامه داد: به تمام رانندگان توصیه می‌شود حتی الامکان از تردد در سطح جاده‌ها پرهیز کنند و در صورت تردد حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

برابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز از مردم خواست از انجام سفرهای غیرضروری در محورها و مناطق دارای بارندگی اجتناب کرده و در صورت لزوم از سالم بودن وسیله نقلیه و داشتن تجهیزات ایمنی اطمینان حاصل کنند.

شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی است.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا