اخبار
کد خبر : 11337 ۱۳۹۹/۰۹/۰۴   ۱۸:۰۱:۲۱

فرماندار ارومیه تاکید کرد؛
رفع مشکل توزیع نان طی چند روز آینده

 

فرماندار ارومیه با تاکید بر رفع مشکل توزیع نان طی چند روز آینده گفت: 45 تیم بازرسی از امروز بر نانوایی های سطح شهرستان نظارت خواهند داشت.

به گزارش نای قلم، علیرضا ملامحمدی‌زاده امروز در جلسه هماهنگی و مدیریت فرماندهی واحد نظارت بر توزیع آرد و نان در سطح شهرستان اظهار کرد: با دستور مقام عالی استان در اوایل هفته جاری مبنی بر فرماندهی واحد نظارت بر توزیع آرد و پخت نان در نانوایی ها توسط فرمانداری ارومیه، از امروز نظارت بر توزیع آرد و نان با مشارکت کارکنان فرمانداری، اداره صنعت و معدن و نیز اداره غله تشدید شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در نانوایی‌ها، به شماره تلفن‌های 135 تعزیرات و 124 بازرسی و نظارت سازمان صمت گزارش دهند.

فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه برخورد قانونی با نانوایی‌های متخلف جدی خواهد بود، افزود: هیچگونه مشکل یا کمبودی درخصوص تخصیص آرد به نانوایی‌ها وجود ندارد و با هرگونه کم‌فروشی نان و فروش آرد یارانه‌ای توسط نانوایی‌ها برخورد قانونی می‌شود.

ملامحمدی‌زاده با اشاره به مشکلاتی که برای مردم در تامین نان به وجود آمده، اظهار داشت: از مردم ارومیه بابت مشکلی که در توزیع نان به وجود آمده، عذرخواهی می کنم و امیدوارم دیگر شاهد مشکلی در این حوزه نباشیم.

گفتنی است، طی روزهای اخیر دوباره مشکل نان در ارومیه مشاهده شده و صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها ایجاد شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا