اخبار
کد خبر : 11334 ۱۳۹۹/۰۹/۰۴   ۱۶:۵۵:۵۵

مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی متذکر شد؛
عدم برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی؛ معضل اصلی این حوزه

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، عدم الکترونیکی شدن و برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی را بزرگ‌ترین معضل این حوزه عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد در حاشیه بازدید از چندین دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: هرچند که در اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه بر برون‌سپاری خدمات دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است اما این موضوع در دستگاه‌ها بسیار کند صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط کرونایی دفاتر پیشخوان در خط مقدم ارائه خدمات دولت قرار دارند، افزود: محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت اجرا می‌شود.

جلیلی‌نژاد با اشاره به اهمیت کارکرد دفاتر پیشخوان در شرایط محدودیت‌های کرونایی اضافه کرد: با توجه به برقراری محدودیت‌های کرونایی و کاهش حضور کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی اهمیت جایگاه و نقش دفاتر پیشخوان دولت پررنگ تر و خلاء ارائه خدمات اداری پر شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰۳ دفتر پیشخوان دولت در استان فعال است که به واسطه آن اشتغال‌زایی خوبی در این حوزه ایجاد شده است که دستگاه‌ها می‌توانند از این ظرفیت به وجود آمده برای ارائه خدمات به مردم استفاده کنند.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی تصریح کرد: ساعت کاری و سایر موارد اعلام شده برای محدودیت کرونایی در دفاتر انجام می شود و طبق مصوبات کارگروه با توجه به مخاطره آمیز بودن ویروس کرونا برای افراد بالای 60 سال ارائه خدمات برای این افراد در دفاتر پیشخوان تسهیل شد و باجه ای مجزا برای ارئه خدمات بدون نوبت به این افراد ایجاد شد که قابل تقدیر است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا