اخبار
کد خبر : 11311 ۱۳۹۹/۰۹/۰۱   ۱۹:۲۱:۴۱

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان خبر داد؛
تولید روزانه ۲۹ هزار عدد ماسک در آذربایجان غربی

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان ۱۷ کارگاه تولید ماسک با تولید روزانه ۲۹ هزار عدد ماسک در استان توسط فرهنگیان افتتاح شده و همچنان نیز مشغول به کار هستند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ شهاب احمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج به دنبال مطالبات رهبر انقلاب واجرای بیانبه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان فرهنگی در کنار آموزش و پرورش در کارآمدی آموزش و پرورش تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به دنبال فرهنگ‌سازی، تمدن‌سازی و انسان‌سازی و رساندن ایران به یک جایگاه علمی و اقتصادی بهتر است و بسیج فرهنگیان دراین حوزه کمک‌رسان آموزش و پرورش است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی یادآور شد: بسیج فرهنگیان استان در مدت زمان شیوع ویروس کرونا در استان ۲۱۶ هزار اقلام بهداشتی را تهیه و در بین آحاد جامعه توزیع کرده اند.

وی اظهارکرد: ضدعفونی 2 هزار و 548 مدرسه، اداره و معابرعمومی، انجام هفت هزار و 140 مورد اقدامات آموزشی، بهداشتی و تبین و روشنگری در فضای مجازی، اعزام  ۱۸هزار و ۳۴۲ فرهنگی جهت غربالگری در سطح استان، حضور ۷۴۸ فرهنگی در پویش نذر خون از جمله اقدامات بسیجیان فرهنگی در ایام کرونا دراستان است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی  با بیان اینکه در جشنواره ایده پردازی ۱۷هزار ایده برتر از سراسر کشور ارسال شد، خاطرنشان کرد: استان در این جشنواره جز پنج استان برتر کشور درسال تحصیلی گذشته شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا