اخبار
کد خبر : 11310 ۱۳۹۹/۰۹/۰۱   ۱۹:۰۴:۵۲

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در ارومیه:
مدیریت آموزش و پرورش امری دشوار است

 

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به شرایط ناپایدار کرونایی، مدیریت آموزش و پرورش امری دشوار است که مسئولان آموزش و پرورش در استان‌ها تاکنون عملکرد مطلوبی داشته اند.

به گزارش نای قلم، علیرضا کمره‌ای در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: اهمیت سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش برای انسان‌های دوراندیش روشن و بدیهی است.

وی خاطرنشان کرد: پایداری نظام اجتماعی و سیاسی تنها با سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش ممکن است.

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون ۴۰ برنامه تلویزیونی با همکاری آموزش و پرورش و رسانه ملی تولید و پخش می شود.

کمره‌ای بیان کرد: شبکه شاد در نوع خود بی‌نظیر است و آموزش تعاملی را برای ۱۲میلیون دانش‌آموز کشور فراهم کرد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش افزود: در راستای عدالت آموزشی، استفاده از روش‌های آموزشی جایگزین در مناطقی که دسترسی به شبکه شاد نداشتند، در دستور کار قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم جابجایی و تغییر در مدیریت را یک امر طبیعی و عادی دانست و گفت: کسب رضای خداوند، خدمت به مردم و عملکرد خوب مدیران، میراث ماندگار آنان در مدت زمان مدیریتشان خواهد بود.

علی مصطفوی افزود: بانوان نشان دادند در عرصه های مدیریتی می توانند نقش مهم و موثری و تاثیر گذاری داشته باشند. سهم مدیریتی بانوان در این دولت در استان افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از امروز، اظهار کرد: امیدواریم با اجرای کامل این طرح بتوانیم سرعت شیوع بیماری کرونا در جامعه را کنترل کنیم.

مصطفوی ادامه داد: آموزش و پرورش به جهت تعطیلی آموزش های حضوری از وظایف سنگین تری در قبال تعلیم دانش آموزان به شیوه های مجازی برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین از صدا و سیما و رسانه های مختلف استان درخواست کرد با اقناع سازی مردم نسبت به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها ، مسئولان کشور را یاری کنند تا شاهد کاهش مبتلایان به این بیماری باشیم.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: اخلاق مداری، پرهیز از سیاسی کاری و تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی و بسیج از اولویت‌های آموزش و پرورش استان در سالهای گذشته بود.

ابراهیم محمدی، خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان در سطح کشور، ساماندهی نیروی انسانی، افزایش قابل توجه جذب نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸، ارتقاء پوشش تحصیلی به ویژه در مناطق روستایی، رشد جذب دوره پیش دبستانی، تجهیز مراکز شبانه روزی و تحصیل اسناد مالکیت فضاهای آموزشی، کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجائی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان برای سه سال متوالی از جمله اقدمات شاخص آموزش و پرورش استان بوده است.

مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان نیز اظهار کرد: همدلی و همسویی در مدیریت منابع انسانی منجر به مدیریت موفق خواهد شد.

مهین منافی، با اذعان به اینکه مقایسه افکار مختلف و انتخاب بهترین ها باید سرلوحه کارها قرار گیرد؛ بیان کرد: سازماندهی و تقسیم امور در مدیریت نهاد عظیم تعلیم و تربیت یک اولویت است.

وی اضافه کرد: وجود ۶۲۵هزار دانش آموز و ۳۷هزار فرهنگی در سطح استان یک امانت الهی برای مسئولان این نهاد مقدس است.

در پایان این مراسم از زحمات «ابراهیم محمدی» مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان تقدیر و «مهین منافی» به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.

حکم وزیر آموزش و پرورش، توسط معاون وزیر به «مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان اهدا شد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا