Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1131 ۱۳۹۴/۰۹/۱۱   

آغاز بارش برف و باران در آذربايجان غربي از فردا

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان آذربایجان‌ غربی گفت: بارندگی در استان آذربایجان‌ غربی تشدید می یابد و در روز پنجشنبه به صورت برف ظاهر می‌شود.

به گزارش نای قلم، مهدی صابری در گفت و گویی با بیان اینکه این بارش‌ها ممکن است سبب اختلال در تردد جاده‌های استان شوند، افزود: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و رعایت احتیاط کامل در رفت و آمدها توصیه می‌شود.

او گفت: همچنین از روز پنجشنبه با نفوذ توده هوای سرد‏، افت هشت تا دوازده درجه سانتی‌گراد تا اواسط هفته آینده در هوای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: ارومیه با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر درمای سیزده درجه سردترین و گرم‌ترین ساعات خود را در بیست و چهار گذشته را سپری کرده است.

صابری تصریح کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته چالدران با دمای یک درجه زیر صفر و بوکان با دمای هفده درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

رئیس پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌ غربی با اشاره به میزان بارندگی‌های استان اظهار داشت: اشنویه با داشتن هفت میلی‌متر بازندگی بیشترین میزان بارش در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا