اخبار
کد خبر : 11289 ۱۳۹۹/۰۸/۲۸   ۲۱:۱۹:۱۱

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خبر داد؛
دفن ۱۰۰ تن زباله کرونایی در ارومیه

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: در هشت ماه گذشته ۱۰۰ تن زباله کرونایی با نظارت شدید سازمان مدیریت پسماند در محل ویژه و با رعایت نکات بهداشتی و بعد از بی‌خطرسازی دفن شده است.

به گزارش نای قلم، احد یوسفی در گفتگوی خبری اظهار کرد: روزانه یک تن زباله کرونایی و شبه کرونایی با رعایت کامل پروتکل‌‌‌های بهداشتی اتوکلاو شده و در محل ویژه دفن می‌شود.

وی تصریح کرد: زباله‌های کرونایی توسط اکیپ‌های مجهز به لباس ویژه و با رعایت کامل نکات بهداشتی جمع‌آوری می‌شود.

یوسفی افزود: همچنین خودرو ویژه حمل زباله‌های کرونایی و تمام خودروهای حمل پسماند به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم به هیچ‌عنوان دستکش پلاستیکی، شیلد و ماسک خود را در سطح معابر یا درون مخازن رها نکنند چون جان پاکبانان و افرادی که زباله‌گردی می‌کنند به خطر می‌افتد.

یوسفی گفت: حتما دستکش و ماسک خود را درون کیسه‌ای مجزا قرار داده و درب کیسه را محکم ببندند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: پاکبانان و پرسنل سازمان از همان روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند و شبانه‌روز تمام تلاش‌های پرسنل بر این است که شهری پاک و به دور از آلودگی را برای شهروندان فراهم سازند.

یوسفی افزود: متاسفانه عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی برخی شهروندان درخصوص زباله‌هایی همچون ماسک و دستکش که در سطح شهر رهاسازی می‌شود جان پاکبانان و دیگر شهروندان را تهدید می‌کند که امید داریم بیش از پیش به این مهم توجه شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا