اخبار
کد خبر : 1122 ۱۳۹۴/۰۹/۱۰   

سند راهبردی روابط عمومی های استان تدوین می شود

 آغاز تدوین سند راهبردی روابط عمومی های استان در دهمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی، کلید خورد.

به گزارش نای قلم، دهمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایحان غربی و با حضور مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها، مدیرکل روابط عمومی استانداری و اعضای شورای هماهنگی  روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی در این جلسه با قدردانی از میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی عنوان کرد: مسائل ترافیکی یکی از مهمترین موضوعاتی است که هرنوع اقدامی در این راستا در حفظ ایمنی جان هزاران نفر تاثیربسزایی دارد و باید از ظرفیت اطلاع رسانی تمامی دستگاه های اجرایی استان در فرهنگ سازی این موضوع بهره برداری بهینه انجام شود.

حسام شیرازه محبت با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های مختلف برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو ادامه داد: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخاتبات استان جلسات اولیه خود را در خصوص برنامه ریزی برای حضور پرشور مردم در انتخابات برگزار کرده است و تا زمان برگزاری انتخابات نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد : در هشت ماه گذشته اقدامات مناسبی در راستای افزایش تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی و آموزش و اطلاع رسانی در این حوزه انجام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت دستگاه های اجرایی از طرح ارسال رایگان نشریات محلی گفت: سهم آذربایجان غربی پنج هزار و 500 نسخه نشریه برای ادارات است که اجرای کامل این طرح گامی ارزنده در افزایش سرانه مطالعه در استان محسوب می شود و امیدواریم مورد استقبال قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی در ادامه این جلسه آغاز تدوین سند راهبردی روابط عمومی های استان در سریع ترین زمان ممکن را ضروری دانست و افزود: تدوین این سند می تواند چشم انداز مناسبی پیش روی روابط عمومی ها ترسیم کند و این امر در کیفی سازی خدمات و تحقق اهداف متعالی سازمان ها نیز تاثیربسزایی خواهد داشت و باید بدون اتلاف وقت نسبت به آغاز تدوین این سند اقدام شود.

شیرازه یادآور شد: برای تدوین این سند تشکیل تیم تخصصی جهت شناسایی ظرفیت ها، نیازها و خلاهای موجود در بخش روابط عمومی های ادارات ضروری است و چون این سند به عنوان سند بالادستی می باشد  بعد از اتمام به امضای استاندار محترم خواهد رسید تا در تمامی دستگاه های اجرایی لازم الاجرا باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی نیز در این جلسه در این جلسه با اشاره به بخشی از اقدامات این اداره کل در هشت ماه گذشته گفت: 98 درصد جابجایی ها در آذربایجان غربی توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای انجام می گیرد که با توجه به کشاورزی بودن و موقعیت منحصربفرد جغرافیایی استان نشان از اهمیت بخش حمل و نقل جاده ای در زنجیره اقتصادی منطقه است.

عبدالحسین علی اکبری با بیان اینکه سالانه افزون بر سه میلیون مسافر و 300 هزار دستگاه کامیون های ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد دارند، ادامه داد: وجود پایانه مرزی بازرگان در استان به عنوان مهمترین گذرگاه زمینی ایران با اروپا حکایت از تاثیرگذاری آذربایجان غربی در توسعه مبادلات بین المللی و دسترسی به بازارهای اروپایی دارد بطوریکه سالانه بیش از یک میلیون مسافر و 200 هزار دستگاه کامیون از این مرز تردد دارند.

وی اضافه کرد: اقدامات بسیار مناسبی در جهت ساخت و ساز و بهسازی پایانه های مرزی استان در حال انجام است و در راستای این عملیات عمرانی محوطه سازی و اصلاح نواقصی در پایانه مرزی بازرگان با 22 میلیارد تومان اعتبار به زودی آغاز خواهد شد و اجرای طرح جامع پایانه مرزی رازی نیز بعد از تملک زمین در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی از فعالیت 30 هزار نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده ای استان خبر داد و اظهار کرد: موضوع ایمنی و ترافیک نیز یکی از مهمترین اولویت های کاری این اداره کل به شمار می رود که سعی می شود در کنار اقدامات سخت افزاری، فرهنگ سازی و آموزش برای افزایش ایمنی سفرهای جاده ای نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته 482 نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده های آذربایجان غربی جان خود را از دست داده اند، افزود: مرگ یک نفر در تصادفات رانندگی یک میلیارد تومان خسارت بر جامعه تحمیل می کند که با توجه به میزان تلفات جاده ای سالانه استان، باید اقدامی جدی و همه جانبه در جهت جلوگیری از ادامه این روند انجام شود.

در ادامه این جلسه دکتر شفیع بهرامیان به عنوان مسئول تیم تدوین سند راهبردی روابط عمومی های آذربایجان غربی انتخاب و سایر اعضا درخصوص اعضای این تیم و چگونگی تدوین سند بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا