اخبار
کد خبر : 11202 ۱۳۹۹/۰۸/۲۰   ۱۱:۲۲:۳۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
بستری ۱۷۰۹ نفر بیمارمبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آذربایجان غربی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: هم اکنون یک هزار و ۷۰۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری بوده که ۷۰۹ بیمار کرونایی و یک هزار بیمار با احتمال کرونا هستند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده امروز در گفتگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۹۵ بیمار در بخش آی سی یو بستری و ۹۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۶ بیمار بستری جدید به بیماران بستری استان افزوده شده‌اند که از این تعداد ۱۶ نفر مثبت قطعی و ۳۲۰ نفر مشکوک به کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره بیماران فوتی کووید ۱۹ بیان کرد: تعداد ۱۸ بیمار کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان فوت شده است که به تفکیک شهرها از ارومیه پنج نفر، بوکان چهار نفر، اشنویه یک نفر، سردشت ۲ نفر، سلماس یک نفر، خوی ۲ نفر، مهاباد یک نفر، میاندوآب ۲ نفر هستند، همچنین ۱۰ بیمار با تشخیص منفی کرونا فوت شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد کل بیماران فوت شده با تست مثبت کووید ۱۹ تا تاریخ ۱۸ آبان به ۲ هزار و ۱۵۳ نفر رسید.

آقازاده درباره تعداد تست‌های انجام یافته افزود: در تاریخ ۱۸ آبان ماه تعداد یک هزار و ۹۴۹ تست در استان انجام شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۱۷ تست مثبت شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار و ۵۷ مورد تست تشخیص کووید ۱۹ در استان انجام شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا